چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
کد خبر: 188 |
209 بازدید
0
15
ارسال به دوستان
پ

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با پیش‌بینی افت قیمت مسکن طی شش ماه دوم سال، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی در بدترین و سخت‌ترین شرایط اقتصادی کشور رئیس‌جمهور شده است. به گزارش دانشنامه آندلس به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ مصطفی‌قلی خسروی در ادامه افزود: به مردم ایران بابت این‌که مرد روزهای سخت هستند، تبریک می‌گویم آنها حضور […]

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با پیش‌بینی افت قیمت مسکن طی شش ماه دوم سال، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی در بدترین و سخت‌ترین شرایط اقتصادی کشور رئیس‌جمهور شده است.

به گزارش دانشنامه آندلس به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ مصطفی‌قلی خسروی در ادامه افزود: به مردم ایران بابت این‌که مرد روزهای سخت هستند، تبریک می‌گویم آنها حضور با شکوهی پای صندوق‌های رای داشتند.

خسروی با بیان این که آیت‌الله رئیسی قاطعیت و پشتکار دارد و بدلیل این دو ویژگی می‌توان به آینده خوب اقتصاد کشور امیدوار بود، اذعان داشت: با توجه به این‌که مسکن دغدغه آقای رئیسی است و بارها بر حل آن تاکید کرده است، لذا می‌توان پیش بینی کرد که در شش ماه دوم سال با افت قیمت مسکن مواجه شویم.

وی در انتها افزود: به دلیل نوع نگرش رئیس جمهور سیزدهم، قطعا از بخش خصوصی جهت اداره امور استفاده شده و این مسئله به نفع اقتصاد کشور خواهد بود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید