پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 301 |
169 بازدید
0
8
ارسال به دوستان
پ

منتخب مردم تهران در شورای شهر ششم از انصراف صولت مرتضوی یکی از ۱۲ کاندیدای شهرداری تهران خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از ایسنا؛ پرویز سروری اظهار کرد: اعضای منتخب ۱۲ نفر از کاندیدای شهرداری تهران را مشخص کردند، اما شب گذشته صولت مرتضوی با ارسال متنی انصراف خود را اعلام […]

منتخب مردم تهران در شورای شهر ششم از انصراف صولت مرتضوی یکی از ۱۲ کاندیدای شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از ایسنا؛ پرویز سروری اظهار کرد: اعضای منتخب ۱۲ نفر از کاندیدای شهرداری تهران را مشخص کردند، اما شب گذشته صولت مرتضوی با ارسال متنی انصراف خود را اعلام کرد و حالا تعداد کاندیدای شهرداری تهران به ۱۱ نفر رسید.

وی با بیان این‌که این ۱۱ نفر تا یک هفته فرصت دارند برنامه‌های خود را به شورای شهر ارسال کنند تا نمایندگان مردم آنها را بررسی کنند، افزود: بعد از بررسی اولیه برنامه‌ها با این افراد مصاحبه خواهیم داشت و در حضور همه اعضای منتخب برنامه این افراد بررسی، نقد و مورد سوال قرار می‌گیرد و نهایتا اعضای شورای منتخب بعد از بررسی برنامه‌ها به سه نفر رای خواهند داد که از آن میان شهردار انتخاب خواهد شد.

سروری در پاسخ به این سوال که آیا ترکیب هیات رئیسه شورای شهر ششم نیز مشخص شده است یا خیر؟ گفت: بحث اصلی و زمان‌بر ما انتخاب شهردار بود که امیدواریم در این یک هفته که کاندیداها فرصت دارند تا برنامه‌هایشان را به شورا ارائه کنند ما نیز در مورد ترکیب هیات رئیسه و یا حتی ترکیب کمیسیون‌ها با یکدیگر صحبت کنیم.

منتخب مردم تهران در شورای شهر ششم با رد برخی شایعه‌ها مبنی بر فشار بیرونی بر اعضای شورای منتخب در انتخاب شهردار اظهار کرد: مطلقا اینگونه نیست اما حتما از نظر مشورتی دوستان و حامیان‌مان استفاده می‌کنیم، اما همه تصمیمات توسط اعضای شورای ششم اخذ خواهد شد و اینگونه نیست که با فشار تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید