چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
کد خبر: 352 |
238 بازدید
0
14
ارسال به دوستان
پ

تعاونی مسکن معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل نداجا، با انتشار اطلاعیه ای زمان انتخاب طبقه و واحدهای پروژه مرجان را اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری آندلس، متن این اطلاعیه که تعاونی پیرو اطلاعیه قبلی خود مبنی بر اعلام اسامی بدهکاران به تعاونی و تسریع در پرداخت بدهی توسط این افراد ارائه کرده بود، به […]

تعاونی مسکن معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل نداجا، با انتشار اطلاعیه ای زمان انتخاب طبقه و واحدهای پروژه مرجان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری آندلس، متن این اطلاعیه که تعاونی پیرو اطلاعیه قبلی خود مبنی بر اعلام اسامی بدهکاران به تعاونی و تسریع در پرداخت بدهی توسط این افراد ارائه کرده بود، به شرح ذیل است:

اطلاعیه شماره 60

“پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص انتخاب واحد پروژه مرجان به آگاهی اعضا و نمایندگان محترم می رساند در نظر است اولین جلسه انتخاب واحد در تاریخ 1 /6 /1400در محل پروژه به شرح زیر برگزار گردد. خواهشمند است از هم اکنون آمادگی لازم را جهت شرکت در جلسات مذکور احراز فرمایید. 

اعضا و نمایندگان محترم در هر متراژ به صورت گروه‌های ۱۰ نفره که اسامی آنها ، تاریخ و ساعت حضور ایشان در اطلاعیه های بعدی که از تاریخ 25 /5 /1400  اعلام خواهد گردید  . اسامی اعلام شده بر اساس اولویت انتخاب واحد در سامانه امتیازبندی تعاونی (که در تاریخ 1400/5/21بروز شده) در محل پروژه حضور می‌یابند.

پس از اعلام تاریخ و ساعت دقیق و فهرست اسامی ، اسامی اعلام شده در یک جلسه یک ساعته توجیه شده و انتخاب واحد مینمایند. از این رو بدلیل فشردگی و محدودیت زمان ، حضور پیش از موعد و یا بعد از آن موجب اختلال در برنامه و اتلاف وقت مراجعین و احتمالا تضییع حقوق آنها خواهد شد. لذا خواهشمند است نسبت به حضور به موقع در جلسات کوشا باشید. لازم به ذکر است بدلیل شرایط خاص کارگاه و لزوم رعایت پروتکل های ایمنی و بهداشتی و در نظر گرفتن این امر که امکان پیش بینی مکان مناسب و پذیرایی بعنوان سالن انتظار در پروژه بدلیل  محدودیت‌های بهداشتی ناشی از بیماری کرونا مقدور نمیباشد تا 5 دقیقه قبل از شروع جلسه هر گروه لازم است در خودرو خود یا محلی ایمن در فضای باز خارج از پروژه در انتظار بمانند و از تردد در سایر اماکن پروژه خودداری فرمایند . مسئولین انتظامات پروژه از ورود نفرات خارج از فهرست اعلامی و زمانهای ابلاغی جلوگیری خواهند نمود.

هر عضو یا نماینده تنها مجاز به همراه داشتن یک نفر میباشد . اعضا و نمایندگان محترم لازم است در هنگام ورود به پروژه بدلیل ملاحظات ایمنی از کفش (بدون پاشنه) و لباس مناسب استفاده نمایند.

برنامه زمانبندی بدین شرح پیش بینی شده است:

ساعت 0800 صبح متراژ 80 متری ، ساعت 0900 متراژ 105 متری ، ساعت 1000 متراژ 120 متری،  ساعت 1100 متراژ 130 متری، ساعت 1200 متراژ 150 متری.  لازم به ذکر است پس از خاتمه انتخاب واحد متراژهای کم تعداد زمان آنها به سایر گروه ها اختصاص داده خواهد شد .

سامانه امتیاز بندی در تاریخ 21 /5 /1400 بروز میگردد و لازم است اعضا و نمایندگان محترم تا قبل از تاریخ مذکور واریزی خود را به حساب تعاونی واریز نمایند.بنابراین بدلیل حذف اعضاء بدهکار از فهرست انتخاب واحد ، لازم است تا قبل از تاریخ مذکور نسبت به تسویه بدهی خود اقدام نمایند در غیر این صورت  بدون توجه به اولویت آنها از فهرست گروه های انتخاب واحد حذف خواهند گردید .

اعضا و نمایندگان پس از انتخاب واحد حق امتیاز انتخاب واحد خود را طی چهار فقره چک هر سه ماه یکبار به تعاونی پرداخت می‌نمایند. از این رو لازم است دست چک معتبر و بروز با تعداد برگ کافی به همراه داشته باشند. در صورت نداشتن دسته چک شخصی چک بستگان درجه یک با حضور صاحب دسته چک بلامانع است. در صورت عدم دسترسی به دسته چک لازم است کل مبلغ به صورت یکجا و حداکثر ظرف مدت ۳ روز به حساب تعاونی واریز و فیش واریزی تحویل امور مالی تعاونی گردد. متقاضیان انتخاب واحد که از ابتدای پروژه کلیه پرداختهای خود را به موقع انجام داده باشند میتوانند از امتیاز ویژه قسط بندی بدون‌چک برخوردار باشند و در سررسید های اعلام شده مبلغ خود را به حساب تعاونی واریز نمایند.

کلیه اعضایی که تا قبل از سال ۹۹ دارای مازاد پرداخت بوده‌اند معادل ۲۰ درصد سالیانه مبلغ مازاد از تخفیف ویژه برخوردار خواهند بود.

انتخاب واحد صرفاً توسط عضو یا وکیل رسمی و قانونی وی برابر وکالتنامه محضری امکان پذیر خواهد بود.

نفرات غایب در هر جلسه با هماهنگی قبلی و درخواست رسمی میتوانند در جلسه بعدی شرکت نمایند اما اولویت آنها صرفاً در جلسه ای که حضوردارند مد نظر قرار خواهد گرفت و تغییری در انتخاب های انجام شده در جلسات قبلی که توسط اولویتهای بعد از ایشان صورت گرفته نخواهد داشت.

ضریب طبقات و مرغوبیت واحدها توسط کارشناس رسمی دادگستری تعیین گردیده است و هیات مدیره تعاونی آن را با کاهشی به میزان 25 درصد تعدیل نموده اند که محدوده‌ای از صفر ریال (پایین‌ترین طبقه و کمترین مرغوبیت سمت و سو) تا حدود 13 میلیارد ریال مربوط به بیشترین متراژ و بالاترین طبقه و بهترین موقعیت و مرغوبیت را در بر میگردد.

مجددا یاد آوری میگردد انتخاب واحد صرفا جهت اعضا و نمایندگانی که فاقد بدهی باشند انجام میگردد و  از اعضا و نمایندگان بدهکار دعوت بعمل نخواهد آمد مگر اینکه تا تاریخ یاد شده 21 /5 /1400 بالا نسبت به تسویه بدهی خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است جهت انتخاب پارکینگ و انباری (متناسب با واحد انتخاب شده و نسویه حساب بعمل آمده در این مرحله و  امتیاز واریزی در آینده) در مراحل بعدی از اعضا و نمایندگان دعوت بعمل خواهد آمد.

در پایان به آگاهی کلیه اعضا و نمایندگان محترم میرساند با توجه به شیوع بیماری کرونا و بمنظور جلوگیری از مراجعه به بانک در این ایام؛ دستگاه کارتخوان در محل پروژه فراهم گردیده و امکان واریزی مستقیم وجوه از طریق این کارتخوان مهیا شده است.” 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید