جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 367 |
229 بازدید
0
11
ارسال به دوستان
پ

پروژه مسکونی فرزانگان متعلق به تعاونی مسکن توسعه ابنیه همت، در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع در بلوار کوهک در حال ساخت است. به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از سایت توسعه ابنیه، تعاونی سازنده با توجه به اینکه پروژه در مراحل پایانی ساخت است، اطلاعیه شماره 3 سال 1400 را بشرح ذیل منتشر کرد: […]

پروژه مسکونی فرزانگان متعلق به تعاونی مسکن توسعه ابنیه همت، در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع در بلوار کوهک در حال ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از سایت توسعه ابنیه، تعاونی سازنده با توجه به اینکه پروژه در مراحل پایانی ساخت است، اطلاعیه شماره 3 سال 1400 را بشرح ذیل منتشر کرد:

“قابل توجه کلیه اعضای محترم پروژه فرزانگان
با احترام، با توجه به اتمام مراحل ساخت و آمادگی تعاونی توسعه ابنیه همت جهت تحویل قطعی واحدهای مسکونی پروژه فرزانگان موارد ذیل را به استحضار اعضای محترم پروژه می رساند:
1- به یاری پروردگار، تحویل قطعی واحدهای مسکونی پروژه از تاریخ 1400/4/15 آغاز می گردد و مالکین و اعضا محترم در موعد تعیین شده که طی اعلام کتبی یا تلفنی به اطلاع ایشان می رسد با حضور در دفتر تعاونی و مراجعه به دفتر امور سهام و امور مالی تعاونی نسبت انجام فرایند تحویل اقدام می نمایند.
2- تحویل قطعی واحدها به اعضای محترم مستلزم طی فرآیند اداری مربوطه و تنظیم صورتجلسه تحویل و تسویه حساب بدهی واحد به صورت علی الحساب می باشد. بدیهی است در زمان تحویل واحد، تسویه حساب بصورت علی الحساب براساس هزینه های تحقق یافته پروژه انجام می شود و تسویه حساب قطعی با عضو تا زمان انتقال سند صورت می گیرد.
3- تعیین پارکینگ و انباری واحدها از تاریخ 1400/5/14 براساس اولویت امتیازبندی انجام می گردد.
ضمن آرزوی توفیق الهی و قدردانی از حسن همکاری اعضا محترم پروژه، از کلیه اعضا و مالکین دعوت می-گردد که طبق اعلام واحد سهام تعاونی توسعه ابنیه همت در محل شرکت حضور یافته و نسبت به انجام امور مربوطه اقدام نمایند.
این اطلاعیه به منزله اعلام کتبی تعاونی جهت تحویل واحدهای مسکونی پروژه فرزانگان می باشد. مراتب جهت اقدام مقتضی تقدیم می گردد.”

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید