جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 379 |
174 بازدید
0
9
ارسال به دوستان
پ

قیمت مسکن در گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران در تیرماه سال 1400 توسط بانک مرکزی اعلام شد. به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از رکنا، روند نزولی رشد نقطه به نقطه قیمت مسکن معامله شده در شهر تهران در ماه گذشته تداوم یافت؛ بر این اساس متوسط قیمت مسکن یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده […]

قیمت مسکن در گزارش تحولات بازار مسکن شهر تهران در تیرماه سال 1400 توسط بانک مرکزی اعلام شد. به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از رکنا، روند نزولی رشد نقطه به نقطه قیمت مسکن معامله شده در شهر تهران در ماه گذشته تداوم یافت؛ بر این اساس متوسط قیمت مسکن یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده در شهر تهران در تیر ماه سال جاری نسبت به قیمت مسکن در ماه مشابه سال قبل 43.7 درصد افزایش یافته است، این در حالی است که رشد قیمت مسکن در فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه 1400 به ترتیب، 91.7 و‌ 69.7 و 56.6 درصد بوده است.

در ادامه قیمت مسکن و قیمت اجاره در برخی مناطق تهران در بازار معاملات مسکن طی یک هفته تا 10 روز گذشته، بر اساس داده های ارائه شده از سایت دیوار آورده شده است.

مقایسه محلات ارزان و شهرهای اطراف تهران/ کجا اجاره‌ نشینی کم‌ هزینه‌ تر است؟

دقت داشته باشید قیمت‌ ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی 80 متری دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه است. قیمت‌ های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.

با بودجه محدود کجا آپارتمان نوساز بخریم/ اطراف تهران یا داخل تهران؟

دقت داشته باشید قیمت‌ ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه است:

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید