جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 393 |
154 بازدید
0
12
ارسال به دوستان
پ

شرکت نامی اریکه پارسیان سازنده برتر هفته بیست و دوم سال 1400 دانشنامه آندلس شد. دانشنامه آندلس با توجه به عملکرد سازندگان، هر هفته یک سازنده را به عنوان سازنده برتر انتخاب می کند، که در هفته بیست و دوم سال 1400 شرکت نامی اریکه پارسیان بواسطه عملکرد درخشانی که طی ماه های گذشته داشت […]

شرکت نامی اریکه پارسیان سازنده برتر هفته بیست و دوم سال 1400 دانشنامه آندلس شد.

دانشنامه آندلس با توجه به عملکرد سازندگان، هر هفته یک سازنده را به عنوان سازنده برتر انتخاب می کند، که در هفته بیست و دوم سال 1400 شرکت نامی اریکه پارسیان بواسطه عملکرد درخشانی که طی ماه های گذشته داشت و همچنین پیشرفت فیزیکی مطلوب پروژه هایش، منتخب این هفته دانشنامه آندلس بود.

به گزارش پایگاه خبری آندلس؛ این شرکت از جمله شرکت های سازنده موفق و خوشنام است که کارنامه درخشانی در منطقه 22 شهرداری تهران دارد. از جمله پروژه های موفق و پرطرفدار شرکت نامی اریکه می توان پروژه های مروارید بقیه اله یک (برج افرا) و مروارید بقیه اله 2 واقع در شهرک مرواریدشهر و نیز پروژه محبوب میلان در شهرک دانشگاه شریف را نام برد.

شرکت ساختمانی نامی اریکه پارسیان در طول سالیان فعالیت حرفه ای خود توانسته است علاوه بر جلب اعتماد مشتریان، جوایز و افتخارات بیشماری را کسب نماید.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید