پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 527 |
937 بازدید
0
22
ارسال به دوستان
پ

ساعت کار ۲۶۳ میدان و بازار میوه و تره بار فعال در مناطق 22 گانه تهران در نیمه دوم سال، به غیر از روزهای تعطیل تا ساعت ۱۹ اعلام شد. به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از ایرنا؛ سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: با توجه به آغاز فصل جدید […]

ساعت کار ۲۶۳ میدان و بازار میوه و تره بار فعال در مناطق 22 گانه تهران در نیمه دوم سال، به غیر از روزهای تعطیل تا ساعت ۱۹ اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از ایرنا؛ سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: با توجه به آغاز فصل جدید و تغییر ساعت رسمی کشور در شش ماهه دوم سال، از روز پنج‌شنبه اول مهر، ساعات کار میادین و بازارهای میوه و تره بار تغییر کرده و صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ خواهد بود، ضمن اینکه ساعت کار این مراکز در روزهای جمعه و سایر ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ اعلام شده است.

در این اطلاعیه از شهروندان درخواست شده است تا به منظور حفظ سلامتی خود، سایر شهروندان و کارکنان غرفه‌ها در زمان حضور در میادین و بازارهای میوه و تره بار، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تا حد ممکن فاصله فیزیکی خود را از دیگران حفظ کرده و هنگام ورود به این مراکز حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید