جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 683 |
201 بازدید
0
11
ارسال به دوستان
پ

مجتبی شفیعی در حاشیه جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره طرح دو طبقه شدن بخشی از بزرگراه همت گفت: این طرح یعنی حرکت قطار فوق سبک در بخشی از بزرگراه همت به عنوان برنامه مطرح نیست و در حال مطالعه است و مسئله اصلی آن تامین بودجه […]

مجتبی شفیعی در حاشیه جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره طرح دو طبقه شدن بخشی از بزرگراه همت گفت: این طرح یعنی حرکت قطار فوق سبک در بخشی از بزرگراه همت به عنوان برنامه مطرح نیست و در حال مطالعه است و مسئله اصلی آن تامین بودجه است.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از ایلنا؛ شفیعی در ادامه افزود:‌ این طرح به عنوان برنامه مطرح نیست و در حال مطالعه است و تامین بودجه مسئله اصلی آن است. برای بخشی از همت که ترافیک زیادی دارد این طرح ارائه شده و البته تنها فعلا یک ایده است و اگر به تصویب برسد ایده خوبی است.

معاون حمل و نقل و ترافیک تهران گفت: این قطار فوق سبک قرار است روی پل حرکت کند و بدون اینکه در عمق زمین باشد و مشکلات حفاری داشته باشیم به عنوان اولین قطار فوق سبک مورد استفاده قرار گیرد.

شفیعی با اشاره به وضعیت حمل و نقل عمومی در پایتخت گفت: فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی دغدغه اصلی است که ناشی از کم توجهی مسئولان سابق بوده است.

وی همچنین در واکنش به اختلالات شبکه مترو در روز شنبه گفت: اختلال سیگنالینگ مقطعی بود که کمتر از یک ربع زمان برد و در یک ایستگاه روی داد و دو ایستگاه را درگیر کرد که از حالت خودکار به حالت دستی درآمد و ۴۰ دقیقه به طول انجامید. این اتفاقات نباید مجدد رخ دهد، باید مدیریت کنیم این اتفاق رخ ندهد. این اتفاقات ممکن است ناشی از خطای انسانی و یا ضعف تجهیزات باشد که باید رفع شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید