جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 692 |
202 بازدید
0
8
ارسال به دوستان
پ

تازه ترین رکورد بیت کوین همین سه روز پیش، رمزارز اول بازار در حدود 60000 دلار در نوسان بود و جامعه متعجب بود که آیا می‌تواند برای مدت طولانی بالاتر از این سطح باقی بماند یا خیر. ولی ماهیت ارزهای رمزنگاری شده بارها ثابت کرده است که در مدت سه روز همه چیز می تواند […]

تازه ترین رکورد بیت کوین

همین سه روز پیش، رمزارز اول بازار در حدود 60000 دلار در نوسان بود و جامعه متعجب بود که آیا می‌تواند برای مدت طولانی بالاتر از این سطح باقی بماند یا خیر. ولی ماهیت ارزهای رمزنگاری شده بارها ثابت کرده است که در مدت سه روز همه چیز می تواند به کلی تغییر کند. بیت کوین به جای پایین آمدن به زیر 60 هزار دلار، حرکت صعودی خود را آغاز کرد و به سرعت شروع به افزایش نمود.

قیمت بیت کوین چندین هزار دلار افزایش یافت و به 66 هزار دلار رسید. در این مرحله فاصله خیلی کمی با رکورد قبلی خود در تراز 67 هزار دلار داشت. پس از گذراندن مدتی زیر این خط، سرانجام موفق به شکست این سطح شد و این گونه رکورد جدیدی را در تراز 68600 دلار (در Bitstamp) به دست آورد.

در حال حاضر، بیت کوین چند صد دلار کاهش یافته است، اما ارزش بازار آن 1.3 تریلیون دلار است. چیرگی آن بر آلتکوین ها هم تا 43.7 درصد افزایش یافته است.

رکورد جدید اتر

دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار نیز در 24 ساعت گذشته موفق به ثبت رکورد جدیدی شد. چند روز پیش، اتریوم به زیر 4500 دلار رسیده بود، اما گاوها به بازی بازگشتند و آن را به سمت بالا هدایت کردند. آخرین مرحله صعود قیمت منجر به لمس تراز 4860 دلار شد که در واقع تازه ترین رکورد برای اتر محسوب می شود.

بایننس کوین، سولانا، ریپل و پولکادات نیز در تایم فریم روزانه اندکی افزایش نشان می دهند. شیبا اینو و ترا حدود 4 درصد رشد داشته اند. درحالی که کاردانو با 12 درصد افزایش به 2.3 دلار رسیده و برنده اصلی بین 10 ارز برتر بازار شده است.

از سوی دیگر، لایت کوین با 19 درصد افزایش در یک روز به 250 دلار رسیده است. در مقابل، دوج کوین و اوالانچ ضررهای جزئی داشته اند.

آلتکوین های دیگری چون Livepeer (56%), Loopring (39%), Basic Attention Token (23%), Helium (23%), Dash (13%), VeChain (13%), Curve DAO Token (11%) و The Graph (10%) نوسانات بیشتری را نشان داده اند.

به گزارش CoinGecko، ارزش بازار ارزهای دیجیتال رکورد جدیدی را در حدود 3.1 تریلیون دلار ثبت کرده است.

منبع: ترجمه آکادمی هلاکویی از سایت cryptopotato

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید