پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 802 |
161 بازدید
0
11
ارسال به دوستان
پ

شهردار منطقه ۲۲ طی بازدید از دانشگاه علامه طباطبایی در محله دهکده المپیک بر ایجاد همکاری و هم افزایی مدیریت شهری با مراکز علمی و آموزشی تاکید کرد. به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحید رضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه وجود دانشگاه علامه طباطبائی برای مدیریت شهری […]

شهردار منطقه ۲۲ طی بازدید از دانشگاه علامه طباطبایی در محله دهکده المپیک بر ایجاد همکاری و هم افزایی مدیریت شهری با مراکز علمی و آموزشی تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحید رضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه وجود دانشگاه علامه طباطبائی برای مدیریت شهری حائز اهمیت است، اظهار داشت: دانشگاه علامه طباطبایی یکی از ظرفیت های بالای نظام آموزشی کشور به حساب می آید و با استقرار این مرکز آموزشی در منطقه ۲۲ بخش قابل توجهی از کمبود سرانه آموزشی منطقه برطرف شده است.

محمدی افزود: مدیریت شهری این آمادگی را دارد که از ظرفیت های دانشگاه علامه به عنوان مهد علوم انسانی کشور و نگین علمی غرب شهر تهران به شکل مطلوبی برای هموطنان بهره مند شود.

وی با اشاره به تاکیدات دکتر علیرضا زاکانی شهردار تهران در خصوص تعامل مدیریت شهری با دانشگاه ها گفت: این تعامل ها باید محسوس باشد و هم افزایی با مراکز علمی و دانشگاهی بیشتر شود، زیرا این همراهی باعث بالا رفتن اعتماد مردم می شود، مردم ذی نفعان ما هستند و خروجی این تعاملات باید به نفع مردم باشد.

محمدی در ادامه اظهار کرد: ارتباط و همفکری با نخبگان و کسانی که حس دلسوزی نسبت به شهر دارند در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفته و امیدواریم با کمک این دانشگاه تقویت شود.

شهردار منطقه ۲۲ تاکید کرد: انجام پروژه ها در دانشگاه علامه باید پیرامون فضاهای علمی دانشگاه باشد.

محمدی طراحی خط ۱۰ مترو در منطقه ۲۲، برنامه ریزی در جهت تاسیس ایستگاه دانشگاه علامه، ایجاد تفرجگاه و فضاهای تفریحی در نزدیکی این دانشگاه را از اقدامات ویژه مدیریت شهری به نفع شهروندان، دانشجویان و دانشگاهیان عنوان کرد، خاطرنشان کرد: باید برای رفع مشکل این قطب علمی کشور تلاش کنیم و از این فرصت تعاملی به وجود آمده بین مدیریت شهری و دانشگاه بهترین بهره را ببریم و مشکلات را حل کنیم.

در ادامه دکتر معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی حضور شهردار منطقه ۲۲ را برای مدیران دانشگاه یک فرصت ارزشمند برای تعامل و تداوم ارتباطات دانست و گفت: ما باید در کنار هم، نگاه شهروندان به شهر را تغییر دهیم، زیرا با همکاری اثر بخش می توانیم توسعه فرهنگی، اجتماعی، علمی را افزایش دهیم.

معتمدی گفت: شهرداری منطقه ۲۲ و دانشگاه علامه باید در کنار هم باشند تا بتوانیم در راستای توسعه پایدار قدم خوبی برداریم تا پاسخگوی این نسل و نسل آینده باشیم.

گفتنی است دانشگاه علامه با ۶۰۰ نفر هیئت علمی، ۱۱ دانشکده و ۱۴ پژوهشکده و مرکز تحقیقاتی, تنها دانشگاه علوم انسانی کشور است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید