جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 862 |
251 بازدید
0
7
ارسال به دوستان
پ

وحید رضا محمدی شهردار منطقه، در حاشیه این دیدار ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار ،گفت: پرستاران از جمله اقشار زحمت‌کش جامعه هستند و تلاش شبانه‌روزی آنان برای مداوای بیماران نباید نادیده گرفته شود. به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، شهردار منطقه ۲۲ در ادامه […]

وحید رضا محمدی شهردار منطقه، در حاشیه این دیدار ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار ،گفت: پرستاران از جمله اقشار زحمت‌کش جامعه هستند و تلاش شبانه‌روزی آنان برای مداوای بیماران نباید نادیده گرفته شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، شهردار منطقه ۲۲ در ادامه افزود: این قشر پر تلاش و زحمتکش با سرمشق قرار دادن حضرت زینب(س) و با احساس مسئولیت و وجدان حرفه ای وظایف خود را به خوبی انجام می دهند.

وی استقامت و صبوری شبانه‌روزی کادر درمان را بسیار ارزشمند و قابل ستایش خواند و تصریح کرد: در طول دو سالی که از شیوع بیماری کرونا در کشور می‌گذرد صحنه‌هایی زیبا و حماسه‌هایی بزرگ توسط مدافعان سلامت خلق شده است.

محمدی به شهادت تعدادی از مدافعان سلامت نیز اشاره کرد و با تاکید بر اینکه کادر بهداشت و درمان در کنار تکالیف سازمانی خود فراتر از وظیفه‌شان خدمتگزاری کرده‌اند، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک با همکاری و مشارکت آحاد مردم شاهد از بین رفتن این ویروس منحوس و برقراری شادی و نشاط همیشگی در جامعه باشیم.

شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه تاکنون از سرانه های درمانی و بهداشتی به خوبی استفاده نشده است، گفت: مدیریت شهری منطقه۲۲ آماده همکاری و استفاده از پتانسیل های سرمایه گزاران بخش خصوصی است تا با برنامه ریزی مناسب بتوانیم از ظرفیت های خوب سرانه های بهداشتی و درمانی در سطح منطقه استفاده کرد.

گفتنی است در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدایایی نیز توسط شهرداری منطقه ۲۲ به پرستاران نمونه اهداء شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید