پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 905 |
268 بازدید
0
16
ارسال به دوستان
پ

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۷:۰۸ دقیقه امروز صبح یک مورد حادثه برخورد دو قطار در خط مترو پنج واقع در ایستگاه چیتگر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از خبرگزاری مهر؛ ملکی افزود: سه ایستگاه آتش نشانی به […]

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: ساعت ۷:۰۸ دقیقه امروز صبح یک مورد حادثه برخورد دو قطار در خط مترو پنج واقع در ایستگاه چیتگر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از خبرگزاری مهر؛ ملکی افزود: سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام می‌شوند و مشاهده می‌کنند که دو دستگاه قطار با یکدیگر برخورد کردند.

وی با اشاره به اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان شرکت بهره برداری مترو در دست بررسی است اظهار کرد: بسیاری از مسافران خودشان پیاده شده بودند و بسیاری دیگر به دلیل قفل شدن درهای مترو در داخل واگن‌ها محبوس بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی عنوان کرد: آتش نشانان بلافاصله عملیات نجات مسافران را انجام دادند و حدود ۱۸ نفر را از واگن‌ها خارج کردند؛ از این تعداد بنا بر مشاهدات ۹ نفر دچار مصدومیت‌های سطحی شدند که یک نفر مصدومیت شدیدتری داشت.

وی با اشاره به اینکه مصدومان تحویل عوامل اورژانس شدند تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه آتش سوزی در پی نداشته و تنها برخورد داشته است؛ در حال حاضر همه چیز تحت کنترل است و مسئولان مترو در حال بررسی محل وقوع حادثه و چگونگی آن هستند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید