پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 992 |
276 بازدید
0
17
ارسال به دوستان
پ

          تعاونی مسکن خلبانان و مهندسین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی در اطلاعیه شماره 51 این تعاونی از افزایش هزینه نقل و انتقالات واحدهای پروژه مسکونی هما پارسه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آندلس متن این اطلاعیه به شرح زیر است: احتراما به اطلاع تمامی اعضای محترم تعاونی مسکن خلبانان و […]

 

 

 

 

 

تعاونی مسکن خلبانان و مهندسین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی در اطلاعیه شماره 51 این تعاونی از افزایش هزینه نقل و انتقالات واحدهای پروژه مسکونی هما پارسه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آندلس متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

احتراما به اطلاع تمامی اعضای محترم تعاونی مسکن خلبانان و مهندسین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران می رساند، حسب صورتجلسه هیئت مدیره مورخ 21/09/1400 و با توجه به نرخ فزاینده‌ی تورم بویژه در امر ساخت و ساز جهت رعایت منافع اعضای محترم، مقرر گردید از تاریخ فوق الذکر هزینه‌ی نقل و امتیاز ها در تعاونی به مبلغ 10 میلیون تومان برای هر طرف معامله افزایش یافته و با رعایت مود زمانی اعلام شده در اطلاعیه شماره 50 هزینه ‌ی نقل و انتقال های مراحل بعدی نیز با افزایش 5 میلیون تومانی برای هر طرف معامله نسبت به مرحله‌ی قبل همراه خواهد بود.

تعاونی مسکن خلبانان و مهندسین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ساخت و اجرای پروژه 500 واحدی هما پارسه را که در شمال بزرگراه خرازی واقع شده، از ابتدای سال 98 آغاز کرده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید