جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 1002 |
228 بازدید
0
14
ارسال به دوستان
پ

در ادامه سلسله بازدید‌های هفتگی شهردار تهران از مناطق پایتخت با عنوان “پویش قرار خدمت”، سید مجتبی شفیعی معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران و جمعی از مدیران ارشد با حضور در معاونت ترافیک منطقه ۲۲، ضمن دریافت گزارش عملکرد معاونت حمل ونقل منطقه در جریان مشکلات ترافیکی وحمل ونقلی قرار گرفتند. به گزارش پایگاه […]

در ادامه سلسله بازدید‌های هفتگی شهردار تهران از مناطق پایتخت با عنوان “پویش قرار خدمت”، سید مجتبی شفیعی معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران و جمعی از مدیران ارشد با حضور در معاونت ترافیک منطقه ۲۲، ضمن دریافت گزارش عملکرد معاونت حمل ونقل منطقه در جریان مشکلات ترافیکی وحمل ونقلی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران ضمن بازدید از فضا‌ها و اماکن مختلف مرتبط با حوزه حمل ونقل و ترافیک، دستوراتی را جهت اقدام عملیاتی صادر کرد که از جمله این موارد می‌توان به تسریع در تکمیل خط ۱۰مترو اشاره کرد. بر این اساس، مصوب شد عملیات اجرایی فاز غربی مسیر خط ۱۰ هم‌زمان با فاز شرقی در منطقه ۲۲ در دستور کار اجرا قرار گیرد. اصلاح هندسی زیرگذر ایران خودرو از دیگر دستورات صادره بود. بر این اساس، مقرر شد طرح قبلی احداث روگذر مجددا بررسی و طرح پیشنهادی منطقه جهت انجام اصلاحات هندسی زیرگذر موجود در کمیته اصلاح هندسی بررسی شده و پس از تایید نسبت به تامین اعتبار اقدام شود.

طراحی و بازنگری در محدوده و معابر اطراف پایانه وردآورد باهدف بازنگری، طراحی و ارائه طرح‌های فاز ۱و ۲در محدوده پایانه وردآورد و تسریع در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر دستور‌های صادره بود.

بر این اساس، مقرر شد بازنگری خطوط اتوبوسرانی منطقه در دستور کار و اولویت اول کمیته حمل و نقل عمومی قرار گیرد.
همچنین، در این بازدید تخصیص راننده به ناوگان نوسازی شده اتوبوس رانی منطقه ۲۲ مورد توجه قرار گرفت و مقرر شد با توجه به شرایط بحرانی منطقه با استفاده از ظرفیت موجود، توزیع رانندگان در قالب کمیته حمل و نقل عمومی بررسی شود.

مساعدت در جهت تامین کمبود اعتبارات نگهداشت منطقه از دیگر دستور‌های معاون حمل نقل و ترافیک شهرداری تهران بود و بر این اساس، مقرر شد به میزان افزایش اعتبار از سوی منطقه به همان میزان یک و نیم برابر از طرف معاونت حمل ونقل به منطقه کمک شود.
نیاز به احداث شبکه حمل و نقل ریلی LRT در منطقه ۲۲ نیز در این بازدید مورد توجه مسئولان قرار گرفت و مقرر شد احداث خط LRT در کمیته حمل و نقل عمومی بررسی و در صورت تایید مطالعات صرفاً با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی صورت پذیرد. (ال آر تی (LRT) یکی از مدل‌های حمل و نقل عمومی و ظرفیت آن تقریبا دو و نیم برابر بی آر تی است.)

در نهایت، نیاز به مشاوره ترافیکی و تامین اعتبار و افزایش اعتبار منطقه در کد پروژه انجام مطالعات ترافیکی در سطح منطقه به میزان ۱۰میلیارد ریال از جمله دستور‌های شفیعی در بازدید از این منطقه بود.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید