جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 1089 |
206 بازدید
0
11
ارسال به دوستان
پ

سید احمد علوی، عضو شورای شهر تهران در جریان بازدید اعضای کمیسیون احتماعی و فرهنگی شورا از منطقه ۲۲ نسبت به موضوع کمبود زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی در این منطقه هشدار داد. به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از شهردار آنلاین؛ علوی گفت: اتفاق ناگوار توسعه نا متوازن منطقه است، اکنون بدون توسعه زیرساخت […]

سید احمد علوی، عضو شورای شهر تهران در جریان بازدید اعضای کمیسیون احتماعی و فرهنگی شورا از منطقه ۲۲ نسبت به موضوع کمبود زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی در این منطقه هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از شهردار آنلاین؛ علوی گفت: اتفاق ناگوار توسعه نا متوازن منطقه است، اکنون بدون توسعه زیرساخت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در حال بارگذاری جمعیت در منطقه ۲۲ است.

این عضو شورای شهر یادآور شد: ناگواری زمانی خود را نشان می دهد که برج های در حال ساخت تکمیل شوند و جمعیت سرازیر این منطقه شود اما با کمبود مدرسه، مهدکودک، مسجد و زمین بازی و… مواجه شود.

وی ترافیک را واضح ترین مشکل توسعه نا متوازن این منطقه خواند و تاکید کرد: نگرانی ما آن است که به علت کمبود سرانه های فرهنگی و ورزشی و تفریحی دریاچه شهدای خلیج فارس تنها جوابگوی مردم منطقه باشند و دیگر جایی برای سایر مردم تهران نماند.

رییس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر تهران منطقه ۲۲ را منطقه ای تازه ساخت با شهروندانی دارای فرهنگی های متفاوت خواند و افزود: این موضوع می تواند یک فرصت باشد برای اینکه هویت محله را با تدبیر خود شکل دهیم.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید