جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 1125 |
209 بازدید
0
10
ارسال به دوستان
پ

          وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 22 گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 22 پروژه شهری در این منطقه روز شنبه 16 بهمن ماه با حضور مدیران شهری شهرداری تهران به بهره برداری خواهد رسید تا اقدام دیگری از تلاش خدمتگزاران ملت در شهرداری تهران محقق شود. به گزارش […]

 

 

 

 

 

وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 22 گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 22 پروژه شهری در این منطقه روز شنبه 16 بهمن ماه با حضور مدیران شهری شهرداری تهران به بهره برداری خواهد رسید تا اقدام دیگری از تلاش خدمتگزاران ملت در شهرداری تهران محقق شود.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از فارس، محمدی ادامه داد: 12 پروژه در حوزه فنی و عمران، 9 پروژه در حوزه حمل و نقل و ترافیک و یک پروژه در حوزه خدمات شهری است، که با تلاش مدیریت شهری در مدت زمان کوتاه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: بخشی از این پروژه ها در حوزه عمران مورد بهره برداری می رسد که سالیان سال مورد اجرا قرار نگرفته است و در مدت زمان کوتاه دو ماه توانسته ایم این پروژه ها را با هدف رفاه حال شهروندان به بهره برداری برسانیم، یکی از این پروژه ها معابر خیابان نسیم 16 در بلوار کوهک است که دسترسی شهروندان از بلوار کوهک به بزرگراه آزادگان شمال به جنوب فراهم شده است.

شهردار منطقه22 به پروژه های مورد بهره برداری دیگر در این منطقه اشاره کر و گفت: اصلاح هندسی و بازگشایی بلوار پرستش در بلوار هاشم زاده شمالی در مساحت سه هزار و 500 متر مربع، فاز یک آبرسانی بوستان جنگلی لتمال کن و بوستان جنگلی خرگوش دره در مساحت 6 هزار و 278 متر طول در حوزه معاونت خدمات شهری، احداث پل عابر پیاده در بزرگراه شهید خرازی رو به روی بیمارستان تریتا به طول 70 متر و به وزن 40 تن آهن آلات، احداث مسیر دوچرخه سواری بلوار باغ گیاه شناسی در مساحت دو کیلومتر و 500 متر طول و اصلاح هندسی ورودی بلوار پژوهشگاه صنعت نفت مورد اجرا خواهد رسید.

محمدی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین خواسته اهالی این منطقه غربی تهران رسیدگی به حمل و نقل عمومی است که نوسازی ناوگان خط 324 اتوبوسرانی در مسیر مترو صادقیه به شهرک شهید باقری به عنوان یکی از پرمسافرترین خط اتوبوسرانی منطقه 22 است.

شهردار منطقه 22 به پروژه ورزشی مورد افتتاح در این ایام نیز اشاره کرد، گفت: زمین چمن مصنوعی در مساحت 62 متر عرض و 92 متر طول با استانداردهای روز دنیا که به شکل مشارکتی در همجواری مترو ورزشگاه آزادی با هدف بالا بردن سرانه ورزشی این منطقه مورد افتتاح قرار گرفته است.

وی به مرمت و احداث سکو و آبخوری اسکان اضطراری چیتگر پرداخت و گفت: در محدوده خرگوش دره 400 مرمت و آبخوری های اسکان اضطراری و 12 چشمه در بوستان جنگلی چیتگر به اجرا در آمده است.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه 22 در تلاش است به سرعت پروژه هایی که از گذشته نیمه کاره رها شده است را به ثمر رساند، از جمله پروژه زیرگذر در شهرک یاس بلوار کوهک و پروژه های توسعه محلی را در سال آینده به جدیت دنبال خواهد کرد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید