چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-24
کد خبر: 1129 |
165 بازدید
0
9
ارسال به دوستان
پ

          علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تشریح نظارت میدانی خود از منطقه ۲۲ تهران و نشست با مردم این منطقه با حضور معاون فرمانداری تهران و شهردار منطقه ۲۲ و روسای ادارات دولتی این منطقه، در مسجد چهارده معصوم(ع) محله هوانیروز گفت: از جمله مشکلات مهم […]

 

 

 

 

 

علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تشریح نظارت میدانی خود از منطقه ۲۲ تهران و نشست با مردم این منطقه با حضور معاون فرمانداری تهران و شهردار منطقه ۲۲ و روسای ادارات دولتی این منطقه، در مسجد چهارده معصوم(ع) محله هوانیروز گفت: از جمله مشکلات مهم منطقه ۲۲ تهران که مورد مطالبه مردمی قرار گرفت، کمبود حمل و نقل عمومی مناسب، عدم احداث شبکه فاضلاب، کمبود مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی و عدم هوای سالم در اکثر روزهای سال بود.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از فارس؛ این عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به اینکه در ابتدای این نشست مقرر شد از سوی شهرداری تا پایان سال چند قطعه زمین در اختیار مراکز آموزشی قرار بگیرد، ادامه داد: با توجه به برخی مشکلات در حوزه آب شرب مقرر شد طی هفته آینده در نشستی از سوی فرمانداری مشکلات تامین آب شرب مورد بررسی قرار بگیرد. همچنین مقرر شد در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت رفع مشکل فاضلاب منطقه ۲۲ تامین شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در نشست برگزار شده مقرر شد روشنایی معابر فرعی که در حال حاضر دچار خاموشی است ظرف مدت یک هفته تامین شود، عنوان کرد: با عنایت به فاصله جغرافیایی منطقه ۲۲ با دفاتر نمایندگان در مجلس شورای اسلامی مقرر شد مجمع نمایندگان تهران دفتری در منطقه ۲۲ به منظور ارتباط مردم با نمایندگان راه‌اندازی نماید.

وی با اشاره به اینکه مقرر شده است تا مشکل آنتن‌دهی و اینترنت تلفن‌ همراه در نشست شورای اداری مطرح و ظرف مدت یک ماه برطرف شود، ادامه داد: با توجه به لزوم افزایش سرانه کلانتری در منطقه ۲۲، مقرر شد شهرداری یک قطعه زمین جهت احداث کلانتری مشخص کند و اعتبار ساخت آن توسط فرمانداری تهران و ناجا تامین شود. ضمن اینکه شهرداری منطقه ۲۲ نیز جهت رفع مشکل حمل و نقل عمومی و بازنگری در آن تا پایان سال اقدام نماید.

خضریان با بیان اینکه مقرر شد مجمع نمایندگان استان تهران و همچنین استانداری تهران پیگیری‌های لازم برای افتتاح بیمارستان هزار تخت‌خوابی شریعتی(۲) در سال آینده انجام شود، تصریح کرد: با عنایت به بازدید صورت گرفته شده از تصفیه خانه شماره ۶ تهران و وجود مشکلات عدیده در این تصفیه خانه و متاسفانه افتتاح ناهنگام صورت گرفته شده در دولت سابق، می‌بایست ظرف یک ماه آینده مشکلات تصفیه خانه آب شماره ۶ توسط شرکت تامین و تصفیه آب تهران برطرف گردد و تکمیل آن آغاز شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید