پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 1167 |
159 بازدید
0
9
ارسال به دوستان
پ

          در ادامه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی درمانگاه‌های شهرداری تهران در دوره کرونا و همزمان با پیک جدید شیوع این ویروس، شرکت شهر سالم اعلام کرد که همه درمانگاه‌های مناطق ۱۹گانه شهر تهران آماده پذیرش مراجعان مشکوک به کرونا هستند. به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از ایسنا، شرکت […]

 

 

 

 

 

در ادامه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی درمانگاه‌های شهرداری تهران در دوره کرونا و همزمان با پیک جدید شیوع این ویروس، شرکت شهر سالم اعلام کرد که همه درمانگاه‌های مناطق ۱۹گانه شهر تهران آماده پذیرش مراجعان مشکوک به کرونا هستند.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از ایسنا، شرکت شهر سالم اعلام کرد که پیرو تدبیر مدیریت شرکت شهر سالم و با توجه به موج جدید همه‌گیری ویروس کرونا و در ادامه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی این شرکت در دو سال گذشته، کلیه درمانگاه‌های شهرداری تهران همگام با دیگر نهادهای مسئول، آماده پذیرش بیماران کووید-۱۹ هستند.

به گزارش شهر پزشکان متخصص داخلی و عفونی در درمانگاه‌های مناطق ۱، ۳، ۵، ۶ و ۸ همچنین مرکز تصویربرداری منطقه ۵ شهرداری تهران آماده خدمت‌رسانی به کارکنان و بازنشستگان شریف شهرداری و شهروندان هستند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید