جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 1196 |
210 بازدید
0
9
ارسال به دوستان
پ

منطقه ۲۲ به عنوان جدیدترین منطقه کلانشهر تهران شناخته می شود؛ اما قدمت برخی از معابر آن به سال‌ها قبل تر از آنکه در محدوده شهری واقع شود، برمی گردد. اکنون بعد از گذشت سال‌ها بلوار زیبادشت در مدت زمان کوتاهی ایمن سازی می‌شود تا رانندگان و شهروندان در این معبر با سهولت بیشتری تردد […]

منطقه ۲۲ به عنوان جدیدترین منطقه کلانشهر تهران شناخته می شود؛ اما قدمت برخی از معابر آن به سال‌ها قبل تر از آنکه در محدوده شهری واقع شود، برمی گردد. اکنون بعد از گذشت سال‌ها بلوار زیبادشت در مدت زمان کوتاهی ایمن سازی می‌شود تا رانندگان و شهروندان در این معبر با سهولت بیشتری تردد داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از همشهری آنلاین؛ بلوار زیبادشت یکی از معابر شریانی و پرتردد منطقه ۲۲ به شمار می رود که به دلیل ایمن نبودن، تصادفات رانندگی در آن رخ می‌داد. اکنون با تدابیر مدیران شهری منطقه این معبر ایمن سازی شده است.

«وحیدرضا محمدی» شهردار منطقه درباره این عملیات گفت: «بلوار زیبادشت یکی از پر حادثه ترین معابر محلی منطقه ۲۲ بود که در بخشی از این محور پرحادثه تصادف خودرویی اتفاق می‌افتاد و این نقطه در مصوبه کمیته ایمنی منطقه به عنوان یک معبر پرحادثه در نظر گرفته شده بود. همچنین تاکنون بلوار زیبادشت ایمن سازی نشده است.  باتوجه به درخواست پلیس راهور و شهروندان بلوار یک کیلومتری زیبادشت را در قالب طرح توسعه محله ای در مدت زمان کوتاه ایمن سازی شد تا رانندگان تردد ایمنی داشته باشند و رضایت شهروندان حاصل شود.»

به گفته وی عملیات فنی و مهندسی این محور در ایام دهه مبارک فجر آغاز و در هفته نخست اسفندماه آماده بهره‌برداری است.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید