چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-24
کد خبر: 1202 |
161 بازدید
0
10
ارسال به دوستان
پ

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ از بهره‌مند شدن ساکنان شهرک مسکونی چیتگر در ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج فارس از خدمات‌دهی اتوبوس‌رانی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از مهر، سید فرهاد خدابخشی از بهره‌مند شدن ساکنان شهرک مسکونی چیتگر در ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج فارس از خدمات‌دهی […]

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ از بهره‌مند شدن ساکنان شهرک مسکونی چیتگر در ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج فارس از خدمات‌دهی اتوبوس‌رانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از مهر، سید فرهاد خدابخشی از بهره‌مند شدن ساکنان شهرک مسکونی چیتگر در ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج فارس از خدمات‌دهی اتوبوس‌رانی خبر داد و گفت: با توجه به لزوم افزایش ارائه خدمات به شهروندان منطقه ۲۲ و استفاده مطلوب‌تر از میدان میوه و تره بار در همجواری این محله تغییر مسیر خط ۴۳۵ اتوبوسرانی از مبدا پایانه دهکده المپیک به پایانه ایران خودرو صورت گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ افزود: شهرک مسکونی چیتگر به دلیل تازه تأسیس بودن و حجم قابل توجه تردد شهروندان به این مسیر نسبت به جانمایی سه ایستگاه در خیابان میر کمالی جهت ارائه خدمات به شهروندان ساکن خیابان میرکمالی، شهرک مسکونی چیتگر و شهرک‌های اطراف دریاچه شهدای خلیج فارس اقدام شده است.

وی ادامه داد: مکان‌یابی ایستگاه اتوبوس به شکل کارشناسی شده صورت گرفته است و نصب سر پناه مشخص شده در دستور کار این معاونت قرار دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید