جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 1205 |
192 بازدید
0
9
ارسال به دوستان
پ

شهردار منطقه ۲۲ از اتمام ۱۲ پروژه توسعه محله‌ای در این منطقه غربی تهران خبر داد و گفت: در سه ماه اخیر اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای در غرب تهران افزایش یافته است. به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از تسنیم؛ وحیدرضا محمدی اظهار کرد: پروژه‌های توسعه محله‌ای کمک بسزایی در آبادانی محلات می‌کند؛ به […]

شهردار منطقه ۲۲ از اتمام ۱۲ پروژه توسعه محله‌ای در این منطقه غربی تهران خبر داد و گفت: در سه ماه اخیر اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای در غرب تهران افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از تسنیم؛ وحیدرضا محمدی اظهار کرد: پروژه‌های توسعه محله‌ای کمک بسزایی در آبادانی محلات می‌کند؛ به طوری که یکی از ویژگی‌های پروژه‌های توسعه محله‌ای توجه به محلات کمتر توسعه یافته است که خوشبختانه در این دوره از مدیریت شهری به این موضوع توجه شده است.

وی افزود: اجرای صحیح و کارشناسی شده پروژه‌های توسعه محله‌ای گام بلندی در حل بسیاری از مشکلات ساکنان شهر تهران خواهد بود.

محمدی ادامه داد: در حال حاضر 12 پروژه در قالب توسعه محله‌ای در منطقه 22 مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و سایر پروژه‌ها نیز در حال اجرا است تا هرچه زودتر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

شهردار منطقه 22 خاطرنشان کرد: سرعت فعالیت اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای منطقه 22 در سه ماه اخیر نسبت به ماه‌های گذشته سال جاری به شدت افزایش یافته است.

شهرام پاشایی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه 22 گفت: اقدامات ارزشمندی در سرعت بخشیدن به پروژه‌های توسعه محله‌ای در این مدت کوتاه انجام شده و مدیریت شهری برای آبادانی محلات گام‌های بلندی برداشته است.

وی افزود: در نظر داریم طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در صورتی که برخی از پروژه‌های توسعه محله‌ای سال جاری به مرحله بهره برداری نرسد در سال آینده مورد اتمام قرار گیرد و همچنین برنامه‌ریزی کارشناسی برای اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای در سال آینده ادامه دار خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری منطقه 22 به تعدادی از پروژه‌های در حال اجرا اشاره کرد و گفت: پروژه پیاده‌روسازی محله آبشار با 87 درصد پیشرفت، بهسازی محیط خیابان سلامت با 60 درصد، تکمیل معبر سایت آفتاب با 80 درصد و مناسب سازی پیاده‌روی بوستان ناز با 90 درصد تنها بخشی از پروژه‌های توسعه محله‌ای است که تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید