جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 1214 |
147 بازدید
0
8
ارسال به دوستان
پ

جلسه افتتاحیه استقرار سیستم مدیریت یکپارچه IMS، با حضور شینا انصاری مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۲۲ برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از مهر؛ انصاری در این نشست با بیان اهمیت موضوع استقرار سیستم مدیریت محیط زیست در شهرداری تهران، گفت: رمز موفقیت در […]

جلسه افتتاحیه استقرار سیستم مدیریت یکپارچه IMS، با حضور شینا انصاری مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۲۲ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از مهر؛ انصاری در این نشست با بیان اهمیت موضوع استقرار سیستم مدیریت محیط زیست در شهرداری تهران، گفت: رمز موفقیت در استقرار سیستم مدیریت محیط زیست، نگهداشت سیستم مدیریت یکپارچه است، نه صرفاً استقرار و اخذ گواهینامه آن.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ضمن استقبال از این اقدام منطقه اظهار کرد: سیستم مدیریت یکپارچه IMS مشتمل بر سیستم مدیریت کیفیت، سیستم مدیریت محیط زیست، ایمنی و بهداشت شغلی و ارتباط با مشتری CRM هست.

وی در ادامه افزود: منطقه ۲۲ منطقه‌ای ویژه و خاص است که در آن تهدیدهایی به واسطه بی توجهی نسبت به محیط زیست در دهه‌های اخیر، با جذب جمعیت و ساخت و سازها به وجود آمده و در کنار آن فرصت‌های متعدد به واسطه فضاهای تفرجی، گردشگری، تنوع زیستی و فضای سبز وجود دارد، که باید آگاهانه تهدیدها رو به فرصت تبدیل کرد.

انصاری خاطرنشان کرد: اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار آماده هرگونه همکاری در راستای تقویت اقدامات و حل مشکلات و مسائل محیط زیستی منطقه از جمله موضوع فاضلاب مجتمع‌ها، تسریع در ساخت تصفیه خانه‌های محلی، پایش منابع آلاینده محیط زیست، توسعه انرژی‌های تجدید پذیر، فعالیت کلبه پرنده نگری دریاچه شهدای خلیج فارس، توانمندسازی و آموزش و توسعه خانه‌های محیط زیست است.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در پایان اظهار امیدواری کرد: با استمرار نگاه محیط زیستی و حمایت شهرداری منطقه و تعاملات دوجانبه می‌توان موضوعات مهم محیط زیستی را با اولویت در سطح منطقه دنبال و پیگیری کرد.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید