چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
کد خبر: 1223 |
497 بازدید
0
18
ارسال به دوستان
پ

          تعاونی توسعه ابنیه همت اطلاعیه شماره 14 سال 1400 این تعاونی را منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است؛ ” بدین وسیله از کلیه اعضا محترم پروژه زاگرس متعلق به شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت و یا نمایندگان تام الاختیار آنان دعوت بعمل می آید تا در جلسه مشورتی […]

 

 

 

 

 

تعاونی توسعه ابنیه همت اطلاعیه شماره 14 سال 1400 این تعاونی را منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است؛

” بدین وسیله از کلیه اعضا محترم پروژه زاگرس متعلق به شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت و یا نمایندگان تام الاختیار آنان دعوت بعمل می آید تا در جلسه مشورتی این پروژه که در روز دوشنبه 9/12/1400 ساعت 14:30 در مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی واقع در منطقه 22 تهران، میدان اتریش، خیابان یاس 3، خیابان یاسمن، خیابان طوبی تشکیل می گردد حضور بهم رسانید”

به گزارش پایگاه خبری آندلس؛ پروژه زاگرس که در ضلع شرقی دریاچه چیتگر واقع شده است مشتمل بر سهام 60 مترمربع مسکونی و 15 متر مربع تجاری است که اعضا به صورت 3 دانگی و 6 دانگی در این پروژه عضو هستند.

تعاونی توسعه ابنیه همت یکی از قدیمی ترین و فعال ترین شرکت های سازنده در منطقه 22 تهران است که پروژه هایی چون فرزانگان، آسمان آبی و لکسون را در کارنامه خود دارد. این تعاونی همزمان با پروژه زاگرس در حال ساخت پروژه های البرز و الوند نیز می باشد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید