چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-24
کد خبر: 1245 |
187 بازدید
0
10
ارسال به دوستان
پ

سید فرهاد خدابخشی از آغاز مرمت دیوارهای صوتی بزرگراه شهید خرازی خبر داد و گفت: آلودگی صوتی بر سلامت، آسایش و آرامش زندگی جامعه تأثیر سو می‌گذارد به همین منظور با توجه به حجم بالای تردد در بزرگراه شهید خرازی نصب دیوار صوتی در اطراف شهرک دهکده المپیک، دانشگاه علامه و شهرک نمونه به اجرا […]

سید فرهاد خدابخشی از آغاز مرمت دیوارهای صوتی بزرگراه شهید خرازی خبر داد و گفت: آلودگی صوتی بر سلامت، آسایش و آرامش زندگی جامعه تأثیر سو می‌گذارد به همین منظور با توجه به حجم بالای تردد در بزرگراه شهید خرازی نصب دیوار صوتی در اطراف شهرک دهکده المپیک، دانشگاه علامه و شهرک نمونه به اجرا در آمده است تا آلودگی صوتی تردد خودروها برای ساکنان این محله کاهش پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از مهر؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ افزود: در راستای رفاه حال شهروندان ساکن در حاشیه بزرگراه شهید خرازی، این معاونت با پیگیری‌های لازم از سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مرمت و بهسازی دیوارهای صوتی این بزرگراه را به اجرا در آورده است.

وی به محل‌های مورد اجرای طرح اشاره کرد و افزود: در بزرگراه شهید خرازی ضلع شمال بلوار دهکده به تعداد ۴۰ عدد و بزرگراه شهید خرازی ضلع شمال روبروی شهرک نمونه سپاه به تعداد ۳۰ عدد مورد اجرا قرار گرفته است.

خدابخشی اظهار داشت: بخشی از این دیوارها براثر فرسودگی نیاز به بازسازی داشته است و بخشی دیگر به دلیل سرقت تجهیزات موجب شده تا مجدد شهرداری اقدام به نصب این تجهیزات کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ در پایان بیان کرد: در حال حاضر نیز ادامه فعالیت جهت نصب دیگر دیوارها در حال انجام است.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید