جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 1276 |
434 بازدید
0
13
ارسال به دوستان
پ

نشست سردار علیرضا یعقوبیان فرمانده قرارگاه قدس به همراه فرماندهان نواحی مقاومت بسیج غرب تهران، مهدی صالحی شهردار منطقه ۲، احسان شریفی شهردار منطقه ۵، حسین کاشانی پور شهردار منطقه ۲۱ درسالن اجتماعات شهرداری منطقه ۲۲ برگزار شد و وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ به عنوان نماینده شهرداری تهران در قرارگاه قدس تهران انتخاب شد. […]

نشست سردار علیرضا یعقوبیان فرمانده قرارگاه قدس به همراه فرماندهان نواحی مقاومت بسیج غرب تهران، مهدی صالحی شهردار منطقه ۲، احسان شریفی شهردار منطقه ۵، حسین کاشانی پور شهردار منطقه ۲۱ درسالن اجتماعات شهرداری منطقه ۲۲ برگزار شد و وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ به عنوان نماینده شهرداری تهران در قرارگاه قدس تهران انتخاب شد.

در این نشست سردار یعقوبیان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: شهرداری تهران یکی از نهادهای خدماتی مهم در تهران است که در‌ چند ماه اخیر که مدیریت این مجموعه از سوی علیرضا زاکانی اداره می شود، اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است، اما جا دارد این اقدامات ارزشمند اطلاع رسانی شود و مردم در جریان این اقدامات قرار گیرند.
وی افزود: خوشبختانه شهرداری تهران همکاری بسیار مطلوبی با بسیج دارد، به همین منظور با توجه به حجم بالای فعالیت مدیران شهری قرار شد یکی از شهرداران مناطق به عنوان نماینده شهرداری تهران در کمیته فرهنگی و اجتماعی این قرار انتخاب شود که وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ انتخاب شد.

این فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه موضوع از فرماندهان نواحی بسیج غرب تهران و مدیران شهری خواستار شد و گفت: تعاملات فرماندهان بسیج نواحی با شهرداران منطقه باید افزایش پیدا کند و به همکاری و هم افزایی ۱۰۰ درصدی بینجامد، به ویژه در مسائل فرهنگی و اجتماعی این موضوع رخ دهد.

وی ادامه داد: جهاد تبیین را که فرمایش مقام معظم رهبری است به جدیدت دنبال شود و نهایتا تکریم ارباب رجوع حتما صورت گیرد تا گره از مشکلات شهروندان به شکل دیدارهای چهره به چهره باز شود.

یعقوبیان به یکی از طرح های قابل تحسین شهرداری تهران نیز اشاره کرد، گفت: سالیان سال بود که انتظار داشتیم عکس های مادران و پدران شهید در بیلبورد های شهری به نمایش در آید تا به نوعی از ایثار خانواده معزز شهدا یاد کنیم که در این دوره از مدیریت شهری این امر محقق شد و جا دارد از این نوع فعالیت ها تقدیر شود.

در این نشست نیز وحید رضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: خدمات قابل توجهی در این مدت کوتاه در منطقه ۲۲ برای آبادانی و رفع مشکلات انجام شده است، یکی از مهم ترین مشکلات منطقه ۲۲ نبود سیستم فاضلاب شهری است که با همکاری و مشارکت بین شهرداری و شرکت آب و فاضلاب استان تهران این مشکل زیست محیطی در حال برطرف شدن است، به طوری که پنجشنبه هفته گذشته مدیران شهری به همراه مدیران شرکت آب و فاضلاب استان تهران کلنگ احداث پکیج تصفیه خانه در شمال بزرگراه شهید خرازی را به زمین زدند تا با راه اندازی این مجموعه این چالش محلات شمالی منطقه ۲۲ برطرف شود.

شهردار منطقه ۲۲ در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده در مسائل عمرانی، خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی ارائه کرد و افزود: انشالله بتوانیم با یک همیاری و هم افزایی مناسب تلاش مان را در خدمت گزاری به مردم بیفزاییم.

منبع: فارس

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید