جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 1304 |
229 بازدید
0
13
ارسال به دوستان
پ

وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ گفت: وجود پارک جنگلی چیتگر، لتمال کن، آبشار تهران، جوانمردان، دریاچه شهدای خلیج فارس، مجموعه ورزشی آزادی و… موجب شده تا تردد گردشگران به این محدوده غربی پایتخت برای تفریح و گردشگر بیشتر شود به همین منظور منطقه ۲۲ به عنوان قطب گردشگری تهران معرفی شده است. به گزارش پایگاه […]

وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲ گفت: وجود پارک جنگلی چیتگر، لتمال کن، آبشار تهران، جوانمردان، دریاچه شهدای خلیج فارس، مجموعه ورزشی آزادی و… موجب شده تا تردد گردشگران به این محدوده غربی پایتخت برای تفریح و گردشگر بیشتر شود به همین منظور منطقه ۲۲ به عنوان قطب گردشگری تهران معرفی شده است.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از مهر؛ محمدی افزود: در اسفندماه در قالب طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ تمامی معاونت‌های شهرداری منطقه برنامه‌های مختلفی را برای آماده سازی بوستان‌ها و مجموعه‌های تفریحی در نظر گرفته اند تا رضایت شهرندان حاصل شود، به طوری که معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، ۶۰ برنامه شاد در نظر گرفته است و معاونت خدمات شهری اقدام به فراهم کردن بوستان‌ها و رنگ آمیزی و معاونت حمل و نقل ترافیک ناوگان اتوبوسرانی را ساماندهی کرده تا خدمات رسانی مطلوبی شکل گیرد.

وی ادامه داد: طبق پیش بینی‌ها در ۱۳ روز ایام نوروز بیش از یک میلیون نفر گردشگر از این منطقه بازدید خواهند داشت و اوج این بازدیدها در روز طبیعت (۱۳ به در) خواهد بود، از همین رو برنامه ریزی‌های مختلفی در این راستا انجام داده ایم.

شهردار منطقه ۲۲ عنوان کرد: در منطقه ۲۲ بزرگراه‌های آزادگان، شهید همدانی، شهید خرازی، آزاد راه تهران_ کرج و ابتدای آزادراه تهران_ شمال در وسعت بیش از ۶۰ کیلومتری قرار دارد، به همین منظور حجم بالایی از مسافران ۱۱ استان غربی و شمالی کشور از این محدوده رفت و آمد دارند و قبل از تحویل سال همزمان با آغاز سفرهای نوروزی در محور غربی بزرگراه شهید همدانی ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی برپا شده است.

وی افزود: در این ایستگاه خدمات فرهنگی، پذیرایی، ارائه بروشور معرفی مراکز تفریحی و گردشگری منطقه ۲۲ و تهران، راه اندازی سرویس بهداشتی سیار و. صورت گرفته است.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید