جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 1378 |
371 بازدید
0
9
ارسال به دوستان
پ

          به گزارش پایگاه خبری آندلس، تغییر نقشه واحدهای پروژه مسکونی هماپارسه که از سوی تعاونی درخواست شده بود، توسط شهرداری تائید و مجوز لازم جهت این امر صادر شد. پروژه هماپارسه که یکی از معتبرترین پروژه های منطقه 22 می باشد متعلق به تعاونی مسکن خلبانان و مهندسین پرواز شرکت […]

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری آندلس، تغییر نقشه واحدهای پروژه مسکونی هماپارسه که از سوی تعاونی درخواست شده بود، توسط شهرداری تائید و مجوز لازم جهت این امر صادر شد.

پروژه هماپارسه که یکی از معتبرترین پروژه های منطقه 22 می باشد متعلق به تعاونی مسکن خلبانان و مهندسین پرواز شرکت هواپیمایی ج.ا.ا بوده و دارای 3  تیپ واحد می باشد.

تعاونی سازنده در اطلاعیه خود جزئیات بیشتری از متراژ و تیپ نقشه های جدید ارائه نداده است. بخشی از این  اطلاعیه به شرح زیر می باشد:

“بدینوسیله به اطلاع سهامداران محترم می رساند پیگیری های بی وقفه و مجدانه هیئت مدیره و کلیه ارکان تعاونی در فرایند تغییر نقشه پروژه هما پارسه به ثمر رسید و پروانه ساختمانی تغییر نقشه با شماره 220008640 در تاریخ 1400/12/25 صادر شد و نسخه اصل آن در مورخ 1401/01/06 به تعاونی ابلاغ گردید که این نسخه در دفتر تعاونی مضبوط می باشد.”

جهت کسب اطلاعات بیشتر از پروژه هماپارسه می توانید به سایت دانشنامه آندلس مراجعه نمائید. به موجب دریافت اطلاعات بیشتر از متراژ و جزئیات نقشه های جدید، موارد مذکور اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید