چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
کد خبر: 1417 |
206 بازدید
0
12
ارسال به دوستان
پ

          به گزارش پایگاه خبری آندلس، طی روزهای اخیر قیمت سهام های طرح توانمندسازی ارتش در بازار املاک منطقه 22 تهران سیر صعودی گرفته و همچنان نیز گارد بسته خود را حفظ کرده است. سهام های طرح توانمندسازی در قالب بسته های سهامی 20 و 50 متری توسط بنیاد تعاون ارتش […]

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری آندلس، طی روزهای اخیر قیمت سهام های طرح توانمندسازی ارتش در بازار املاک منطقه 22 تهران سیر صعودی گرفته و همچنان نیز گارد بسته خود را حفظ کرده است.

سهام های طرح توانمندسازی در قالب بسته های سهامی 20 و 50 متری توسط بنیاد تعاون ارتش به اعضای ارتش ج.ا.ا عرضه شده و قرار است در یکی از پهنه های شهرک مسکونی چیتگر مانند پهنه های قبل برج های مسکونی ساخته و به اعضای ارتش تحویل شود.

گفتنی است منطقه 22 تهران به دلیل تراکم بالای برج سازی توسط شرکت های تعاونی سازنده، بازار منحصربفردی از امتیاز و سهام گرفته تا زمین و برج برای فعالان بازار املاک و سرمایه گذاران ملکی ایجاد نموده است.

علاقمندان جهت پیگیری اطلاعات پروژه ها و برج ها می توانند به سایت دانشنامه آندلس، جهت استعلام قیمت پروژه ها به سایت کافه ملک و اخبار پروژه ها و سازنده ها نیز به پایگاه خبری آندلس مراجعه نمایند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید