جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 1572 |
149 بازدید
0
9
ارسال به دوستان
پ

شهردار منطقه 22 گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه با برپایی ایستگاه فرهنگی در ضلع شمال غربی میدان انقلاب اسلامی برنامه های گوناگون فرهنگی را برای شهروندان در راهپیمایی روز قدس برگزار کرد و همچین برنامه های در روز برپایی نماز عید فطر در مصلای حضرت امام (ره) در نظر گرفته شد و به اجرا […]

شهردار منطقه 22 گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه با برپایی ایستگاه فرهنگی در ضلع شمال غربی میدان انقلاب اسلامی برنامه های گوناگون فرهنگی را برای شهروندان در راهپیمایی روز قدس برگزار کرد و همچین برنامه های در روز برپایی نماز عید فطر در مصلای حضرت امام (ره) در نظر گرفته شد و به اجرا در خواهد آورد.
به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از آریا، وحیدرضا محمدی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و بازدید از خدمات رسانی مدیریت شهری این محدوده از تهران اظهار داشت: طبق هماهنگی های از پیش برنامه ریزی شده در ایستگاه فرهنگی ضلع شمال غربی میدان انقلاب اسلامی با همکاری بسیج ناحیه مقاومت عمار یاسر ده ها برنامه فرهنگی به اجرا در آمد.
وی در ادامه افزود: توزیع پرچم ایران اسلامی، فلسطین و پوستر در بین راهپیمایان صورت گرفت، همچنین سرودهای انقلابی و حماسی از سوی گروه های سرود نوجوانان و جوانان این منطقه به اجرا در آمد، همچنین برنامه های فرهنگی گوناگون در این ایستگاه برپاشد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.
محمدی خاطر نشان کرد: برای رفاه حال شهروندان این محدوده غربی تهران ده ها اتوبوس برای حضور شهروندان در راهپیمایی روز جهانی قدس در مقابل مساجد منتخب این منطقه مستقر شدند و مجددا بعد از مراسم راهپیمایی شهروندان به محل مبدا انتقال داده شدند.
شهردار منطقه 22 تصریح کرد: عوامل خدمات شهری این منطقه نیز با استقرار نیروها قبل و بعد از راهپیمایی اقدام به خدمات رسانی به شهروندان داشتند.
وی گفت: شهرداری منطقه از هم اکنون برنامه ریزی خود را برای برپایی نماز عید فطر در مصلای حضرت امام (ره) آغاز کرده است تا همچون برنامه راهپیمایی روز قدس خدمات رسانی به شهروندان صورت گیرد.
شهردار این محدوده غربی تهران افزود: معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 برنامه های متنوعی را برای روز قدس به اجرا در آورد و این ویژه برنامه ها تا روز عید فطر ادامه دارد؛ به طوری که ده ها برنامه فرهنگی، اجتماعی بعد از افطار تا ساعت 23 در حاشیه دریاچه شهدای خلیج فارس به اجرا در خواهد آمد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید