سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | 2024-03-19
کد خبر: 1691 |
694 بازدید
0
21
ارسال به دوستان
پ

          به گزارش پایگاه خبری آندلس، سهامداران طرح توانمندسازی ارتش در پهنه D شهرک چیتگر بزودی برابر اولویت اعلامی از سوی بتاجا انتخاب واحد می نمایند. بتاجا در حالی این خبر را در سایت خود قرار داد که اخیرا عملیات ساخت پهنه D شهرک چیتگر به دستور معاون رئیس جمهور متوقف […]

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری آندلس، سهامداران طرح توانمندسازی ارتش در پهنه D شهرک چیتگر بزودی برابر اولویت اعلامی از سوی بتاجا انتخاب واحد می نمایند. بتاجا در حالی این خبر را در سایت خود قرار داد که اخیرا عملیات ساخت پهنه D شهرک چیتگر به دستور معاون رئیس جمهور متوقف گردید. این دستور که براساس شکایت مدیر باغ موزه گیاهشناسی ایران صادر شده بود عکس العمل های زیادی را در برداشت، تا آنجا که شهردار سابق منطقه 22 نیز در این مورد اظهارنظر کرد.

پهنه D شهرک چیتگر در قالب 22 بلوک 24 طبقه و در هر طبقه 10 واحد مسکونی با متراژهای 109، 110، 113 و 116 مترمربع جهت کارکنان ارتش توسط بتاجا شروع به ساخت نموده است که براساس شکایت باغ گیاهشناسی، این برج ها در حریم این مجموعه قرار گرفته اند در صورتی که طبق قانون هیچگونه ساخت و سازی نمی بایست در حریم این مجموعه ساخته شود.

در همین اثنا بنیاد تعاون ارتش به عنوان متصدی ساخت این برج ها در تاریخ 17 اردیبهشت 1401 طبق اعلامیه ای از سهامداران طرح توانمندسازی پهنه D شهرک چیتگر دعوت نموده است که براساس اولویت بندی جهت انتخاب واحد آماده باشند.

باید دید تعاونی های ارتش چه راهکاری برای این بحران اتخاذ می نمایند. باغ گیاهشناسی ایران یکی از قدیمی ترین و کامل ترین باغ موزه های ایران است که تمامی گونه های گیاهی کمیاب و نادر در آن نگهداری می شود و سالیان اخیر بارها نسبت به ساخت برج های بلندمرتبه تعاونی های سازنده در منطقه 22 در جوار باغ موزه گیاهشناسی ایران اعتراض نموده است.

متن اطلاعیه بنیاد تعاون ارتش:

” قابل توجه سهامداران طرح توانمندسازی پهنه D چیتگر

پهنه D یکی از پهنه های مجموعه مسکونی چیتگر بوده که به طرح توانمندسازی اختصاص یافته است . این پهنه در ضلع جنوبی اتوبان همدانی (حکیم) واقع شده است.

شایان ذکر است این پهنه 5280 واحدی دارای 22 بلوک 24 طبقه و در هر طبقه 10 واحد است که متراژ واحد های آن 109، 110، 113، 116 متر می باشد.

در نظر است بزودی جهت انتخاب واحد سهامداران طرح توانمندسازی پهنه D چیتگر برابر اولویت دعوت بعمل آید. لذا برابر اعلام مدیریت امور متقاضیان در زمان مراجعه جهت انتخاب واحد همراه داشتن مدارک ذیل الزامی می باشد:

  1. اصل کارت ملی و شناسنامه
  2. روگرفت کلیه فیش های واریزی
  3. در صورتی که سهامی را به صورت وکالتی خریداری نموده اید ارائه اصل کلیه وکالتنامه ها ضروری می باشد.
  4. به همراه داشتن خودکار، استامپ و الکل به منظور رعایت توصیه های بهداشتی”
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید