شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 1730 |
650 بازدید
0
22
ارسال به دوستان
پ

          به گزارش پایگاه خبری آندلس، شرکت نامی اریکه پارسیان که از سازندگان بنام منطقه 22 است، اقساط سال 1401 پروژه های مروارید بقیه اله 2 در شهرک مرواریدشهر و میلان در بلوار اردستانی را به تفکیک متراژ واحدها به اعضا اعلام نمود. لازم به ذکر است باتوجه به اوضاع بازار […]

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری آندلس، شرکت نامی اریکه پارسیان که از سازندگان بنام منطقه 22 است، اقساط سال 1401 پروژه های مروارید بقیه اله 2 در شهرک مرواریدشهر و میلان در بلوار اردستانی را به تفکیک متراژ واحدها به اعضا اعلام نمود.

لازم به ذکر است باتوجه به اوضاع بازار و افزایش قیمت مصالح ساختمانی و همچنین تورمی که روزانه در حال افزایش است، شرکت های سازنده که به صورت تعاونی فعالیت می کنند و در قرارداد ساخت خود قیمت ساخت را به صورت علی الحساب بسته اند، چاره ای ندارند جز افزایش میزان اقساط به نحوی که تورم یکساله را پوشش دهد. میزان تورم سالیانه و افزایش مبلغ اقساط در پروژه های تعاونی ساز، بالا رفتن قیمت تمام شده را به دنبال خواهد داشت که این امر نیز در نهایت منجر به افزایش قیمت مسکن خواهد شد.

در این میان اعضای پروژه هایی از گزند این دور باطل تورم در امان می مانند که سازندگانی چون شرکت نامی اریکه پارسیان داشته باشند که کارآزموده تر هستند و تجربه تحویل پروژه هایی از این دست را داشته اند. معمولا برآورد قیمت این دست از سازندگان منطقی تر بوده و اسفند ماه هر سال براساس تورم سالیانه برآورد قیمت انجام می دهند و اقساط سال بعد را اعلام می نمایند، در صورتی که اگر سازنده چند قدم دورتر را نبیند و افزایش اقساط را مطابق با واقعیت بازار نبندد در میانه سال مجبور به یک مرحله افزایش قیمت فوق العاده خواهد بود که این امر برای هیچ سازنده و عضوی خوشایند نخواهد بود.

از طرفی تمامی پروژه هایی که در حال حاضر در حال پذیره نویسی هستند، قرارداد ساخت خود را به گونه ای برآورد و اعلام می کنند که در نیمه دوم سال مجبور به افزایش قیمت مجدد نباشند. بنابراین بالا یا پائین بودن مبلغ اقساط یک پروژه بسته به اینکه عدد نهایی تا چه اندازه با واقعیت شاخص بازار هماهنگ باشد، سنجیده می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پروژه های منطقه 22 می توانید به سایت دانشنامه آندلس مراجعه نمائید و جهت استعلام قیمت بروز امتیازهای چیتگر نیز به تابلو اعلام قیمت کافه ملک مراجعه فرمائید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید