پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 1943 |
669 بازدید
0
15
ارسال به دوستان
پ

          به گزارش پایگاه خبری آندلس، در پی آغاز عملیات ساخت برج های پهنه D ارتش در مجاورت باغ ملی گیاهشناسی و اعتراض های مسئولین باغ گیاهشناسی از ساخت برج های بلندمرتبه در حریم این باغ موزه، بنیاد تعاون ارتش در سایت بتاجا خبر از نزدیک شدن زمان تجمیع سهام های […]

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری آندلس، در پی آغاز عملیات ساخت برج های پهنه D ارتش در مجاورت باغ ملی گیاهشناسی و اعتراض های مسئولین باغ گیاهشناسی از ساخت برج های بلندمرتبه در حریم این باغ موزه، بنیاد تعاون ارتش در سایت بتاجا خبر از نزدیک شدن زمان تجمیع سهام های طرح توانمندسازی ارتش در پهنه D شهرک چیتگر داد.

متن اطلاعیه بتاجا را بدین شرح است.

“قابل توجه سهامداران طرح توانمندسازی پهنه D چیتگر (مشارکت یا تجمیع)

پهنه D یکی از پهنه های مجموعه مسکونی چیتگر بوده که به طرح توانمندسازی اختصاص یافته است. این پهنه در ضلع جنوبی بزرگراه همدانی (حکیم) واقع شده است.

در خصوص پهنه D چیگر شایان ذکر است مقدمات اولویت بندی در دست اقدام بوده و انشاا… بزودی از اعضا محترم به ترتیب اولویت و امتیاز مکتسبه جهت انتخاب واحد دعوت بعمل خواهد آمد.

جهت تکمیل و تجمیع سهام خود، حداقل تا 100 متر، تاکید می گردد تا تاریخی که متعاقبا اعلام خواهد شد آمادگی لازم را جهت حضور در مدیریت امور متقاضیان بتاجا داشته باشید.

جهت تکمیل سهام می بایست آن را از اعضای دیگر خریداری و یا نسبت به مشارکت با سایر اعضا اقدام فرمایید.”

جهت کسب اطلاعات بیشتر از پروژه های شهرک چیتگر و منطقه ۲۲ از سایت دانشنامه آندلس و استعلام قیمت امتیاز به تابلو اعلام قیمت کافه ملک مراجعه نمایید.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید