جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 2166 |
121 بازدید
0
7
ارسال به دوستان
پ

          بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان، پیرو تصمیم دولت برای پرداخت تسهیلات کمک‌ ودیعه اجاره مسکن در سال 1401 به مستأجران، ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات مذکور از ساعت 10 صبح امروز، 12 خردادماه از طریق سامانه وزارت راه و شهرسازی به‌نشانی http://saman.mrud.ir آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری آندلس، […]

 

 

 

 

 

بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان، پیرو تصمیم دولت برای پرداخت تسهیلات کمک‌ ودیعه اجاره مسکن در سال 1401 به مستأجران، ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات مذکور از ساعت 10 صبح امروز، 12 خردادماه از طریق سامانه وزارت راه و شهرسازی به‌نشانی http://saman.mrud.ir آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری آندلس، سقف منابع در نظر گرفته شده برای این تسهیلات ۴۰ هزار میلیارد تومان است که به مستأجران تهرانی ۱۰۰، کلانشهرها ۷۰ و سایر شهرها ۴۰ میلیون تومان به عنوان تسهیلات ودیعه مسکن اعطا می‌گردد.

نرخ سود این تسهیلات نیز ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ ساله است. رقم اقساط وام مسکن ۱۰۰ میلیون تومانی برای مستأجران تهرانی ماهانه ۲.۵ میلیون تومان خواهد بود.

پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، گفت: “اولویت این طرح را برای خانوارهایی است که تا کنون این تسهیلات را دریافت نکرده اند.”

وی در ادامه بر الزامی بودن دریافت کد رهگیری و ثبت قرارداد اجاره در سامانه املاک و مستغلات (سامانه کد رهگیری) دفاتر مشاوران املاک نیز تأکید کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید