پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 2174 |
144 بازدید
0
7
ارسال به دوستان
پ

شهردار منطقه 22 از آغاز جشنواره ورزشی، فراغتی و تفریحی ویژه بانوان در بوستان ریحانه به عنوان یکی از بزرگ ترین بوستان های ویژه بانوان شهر تهران خبر داد و گفت: طبق پیش بینی ها هزاران نفر از بانوان و دختران شهر تهران در این جشنواره شرکت خواهند کرد. به گزارش پایگاه خبری آندلس به […]

شهردار منطقه 22 از آغاز جشنواره ورزشی، فراغتی و تفریحی ویژه بانوان در بوستان ریحانه به عنوان یکی از بزرگ ترین بوستان های ویژه بانوان شهر تهران خبر داد و گفت: طبق پیش بینی ها هزاران نفر از بانوان و دختران شهر تهران در این جشنواره شرکت خواهند کرد.
به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از آریا، وحیدرضا محمدی اظهار داشت: همزمان با راه اندازی ده ها محیط تفریحی و آمورزشی ورزشی در بوستان ریحانه، جشنواره ورزشی، فراغتی و تفریحی به مدت شش روز برپا خواهد شد و این مجموعه از ساعت 10 صبح تا 14 پذیرای تمامی بانوان تهرانی خواهد بود.
وی افزود: در این مراسم استیج فرهنگی نیز برپا خواهد شد و گذرهای فراغتی و ورزشی شامل گذرفکری ،ذهنی،گذر بازی های تحرکی ،گذر بازی های آبی،گذر آشپزی،گذر کارآفرینی،گذر صنایع دستی همزمان با فعال سازی خانه کودک واجرای 15 لاین بازی ویژه کودکان به اجرا در می آید.
محمدی در ادامه گفت: بوستان بانوان ریحانه واقع در ضلع شرقی پارک جنگلی چیتگر به مساحت 18 هکتار در سال 1395 افتتاح شد. فاز یک این بوستان که بالغ بر 7 هکتار است، اختصاص به اماکن مختلف ورزشی دارد و شامل سالن های چند منظوره، تنیس، بیلیارد و بدنسازی، خانه کودک، پیست دوچرخه سواری، مجموعه سازه های طنابی، رستوران، آلاچیق و چندین کلبه است و فاز دوم این مجموعه نیز در برنامه های آتی منطقه جهت توسعه و تکمیل در دست اقدام قرار خواهد گرفت.
شهردار منطقه 22 اظهار داشت: سالن چند منظوره به مساحت  سه هزار متر مربع شامل رشته های ورزشی (والیبال، بسکتبال و فوتبال سالنی) تکمیل و تجهیز شده است و سالن بیلیارد با مساحت 160 متر مربع با سه میز بیلیارد و یک میز اسنوکر و همچنین مینی کافه به آموزش بیلیارد و برگزاری مسابقات می پردازد.
وی در ادامه افزود: سالن بدنسازی با مساحت 240 مترمربع  و 10 دستگاه بدنسازی در رشته های مختلف (آمادگی جسمانی، فیتنس، پیلاتس، تی آر ایکس و ایروبیک) فعال خواهد شد و سالن تنیس نیز با مساحت 160 متر و 10 میز استاندارد مسابقات و با حضور داور بین المللی به آموزش و برگزاری مسابقات در سطح کشوری می پردازد.
محمدی خاطرنشان کرد: ورود به بوستان ریحانه کاملا رایگان است و بخشی از مجموعه های ورزشی این محیط با دو رویکرد تفریحی و آموزش حرفه ای مشغول فعالیت می باشد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید