پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 2232 |
287 بازدید
0
11
ارسال به دوستان
پ

          همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) آیین آغاز به کار عملیات اجرایی ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت راه و شهرسازی با حضور امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده آجا و رستم قاسمی وزیر راه و […]

 

 

 

 

 

همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) آیین آغاز به کار عملیات اجرایی ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت راه و شهرسازی با حضور امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده آجا و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در مجموعه چیتگر ارتش برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از بنیاد تعاون ارتش، رستم قاسمی ضمن قدردانی از ارتش جمهوری اسلامی ایران در همراهی با وزارت راه و شهرسازی در اجرای پروژه بزرگ نهضت ملی مسکن در کشور، گفت: توافقی بین وزارت راه و شهرسازی با نیروهای مسلح مبنی بر ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی منعقد شده که طبق توافقات متعدد، ساخت این واحدها در سراسر کشور توسعه خواهد یافت و با همراهی ارتش گام نخست این پروژه در تهران برداشته شد.

امیر دریادار سیاری نیز ضمن تشکر از دست اندرکاران طرح عظیم نهضت ملی مسکن،گفت: ارتش با تمام توان خود به پای کار آمده که به تعهداتش در راستای خانه دار شدن مردم جامه عمل بپوشاند و امیدواریم به برکت این روز عزیز، پروژه عظیم چیتگر در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

امیر سیاری خاطرنشان کرد: ارتش از اولین سازمان هایی است که در کنار وزارت مسکن قرار گرفته و در این طرح عظیم ملی شرکت کرده است.

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیز گفت: اولین پروژه مسکن ملی در تهران امروز با ۱۵ هزار و ۴۸۰ واحد نهضت ملی مسکن نیروهای مسلح در چیتگر کلنگ زنی شده است.

وی افزود ما آمادگی داریم پروژه های در حال ساخت را تحت پوشش نهضت ملی مسکن قرار داده تا از تسهیلات آن بهره مند شوند.

در ادامه این مراسم  با پیام وزیر راه و شهرسازی عملیات خاکبرداری از بخش دیگری از پهنه D چیتگر آغاز شد.

آقایی مدیر عامل بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران که میزبانی این مراسم را برعهده داشت ضمن قدردانی از حضور میهمانان، تقارن این مراسم با ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) را مبارک و پربرکت خواند و اظهار داشت؛ بنیاد تعاون ارتش در مجموعه بزرگ چیتگر و در سایر پروژه های مربوطه در تحقق اهداف نهضت ملی مسکن تمام تلاش و تجربیات خود را به کار خواهد بست.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید