چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-24
کد خبر: 2316 |
172 بازدید
0
10
ارسال به دوستان
پ

          مدیرعامل بنیاد تعاون آجا در راستای بررسی و ارزیابی اقدامات عمرانی صورت گرفته، روز گذشته در بازديدی سرزده از پروژه‌های تحت نظارت و مدیریت این بنیاد و شرکت‌های تابعه درمجموعه شهری بزرگ چيتگر بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از عمران آبشار اسپادانا، در این بازدید، حسينی […]

 

 

 

 

 

مدیرعامل بنیاد تعاون آجا در راستای بررسی و ارزیابی اقدامات عمرانی صورت گرفته، روز گذشته در بازديدی سرزده از پروژه‌های تحت نظارت و مدیریت این بنیاد و شرکت‌های تابعه درمجموعه شهری بزرگ چيتگر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از عمران آبشار اسپادانا، در این بازدید، حسينی پور مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا به همراه ساير مسئولين و مدیران میدانی پروژه و تنی چند از ساکنین حضور داشتند.
مهندس آقایی که در بازديد به عمل آمده پاسخگوی خواسته‌ها و سوالات مطروحه ساکنین بود، پس از بازديد ميدانی از برج G2، پارکینگ‌ها، پلتفرم، طبقات ميانی بلوک و … مباحثی همچون زيبا سازی و بهسازی مشاعات، نمای ساختمان و… را مورد بررسی و رسیدگی قرار داد.
وی پس از بررسی مسائل، توصیه‌ها و رهنمودهای لازم را به مسئولين ذیربط ابلاغ نموده و افزود: اقدامات فنی و مهندسی با قابلیت اجرایی بر پایه نظريه کارشناسی و ارائه راهکارهای موجود در حداقل زمان ممکن صورت پذیرد.
آقایی در ادامه اظهار گفت: جهت حال رفاه ساکنین ایجاد سرانه‌های خدماتی همانند احداث نانوایی، سوپرمارکت چند منظوره و … در حال پیش بینی و برنامه‌ریزی اساسی باشد.
وی در پایان تصریح کرد: مداومت و پيگيری امور همواره از اولويت های بنیاد می‌باشد و در راستای آن بازديدهای دوره‌ای جهت رصد و اقدام عاجل توسط مدیران ارشد و مسئولین پروژه ادامه خواهد داشت.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره پروژه های منطقه 22 به سایت دانشنامه آندلس و اطلاع از قیمت امتیاز و پروژه های این منطقه از تابلو اعلام قیمت کافه ملک بازدید نمایید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید