جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 2441 |
102 بازدید
0
9
ارسال به دوستان
پ

          در حالی‌که برخی معتقد هستند که ادغام پیش روی اتریوم، سبب پیشی گرفتن آن از بیت کوین می‌شود، برخی نیز نظرات بدبینانه‌ای دارند. نیک پیتون، یکی از مدافعان بیت کوین در توییتی گفته است که رأی دادن به تغییر ویژگی‌ها در پلتفرم‌های اثبات سهام (PoS) به این معنی است که […]

 

 

 

 

 

در حالی‌که برخی معتقد هستند که ادغام پیش روی اتریوم، سبب پیشی گرفتن آن از بیت کوین می‌شود، برخی نیز نظرات بدبینانه‌ای دارند.
نیک پیتون، یکی از مدافعان بیت کوین در توییتی گفته است که رأی دادن به تغییر ویژگی‌ها در پلتفرم‌های اثبات سهام (PoS) به این معنی است که دارایی‌های PoS، اوراق بهادار هستند.
در پاسخ به این ادعاها، ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، این اظهارات را دروغ آشکار نامید و گفت که PoS شامل رأی دادن به پارامترهای پروتکل نخواهد بود. او همچنین توضیح داده است که گره‌ها، بلاک‌های نامعتبر را هم در PoS و هم در PoW رد می‌کنند.
هفته گذشته، جیمی سونگ، نویسنده معروف ارز دیجیتال نیز عدم تمرکز مکانیسم PoS را زیر سؤال برده و گفته بود که این مکانیسم احتمالا نمی‌تواند مشکل ژنرال‌های بیزانسی را حل کند. بوترین، این استدلال را نیز رد کرد. علاوه بر او، چارلز هاسکینسون، دیگر بنیان‌گذار اتریوم و مالک کاردانو نیز گفته که سطح حماقت گفته‌های سونگ، غیرقابل‌توصیف است.
در عین‌ حال، ویوک رامان، محقق دیفای، نسبت به این تغییر ابراز خوش‌بینی کرده و گفته است که اتریوم احتمالا جایگاه بیت کوین را به چالش خواهد کشید. در اوایل ماه جاری، اتریوم یک آزمایش نهایی دیگر را در شبکه آزمایشی Sepolia در جهت هرچه نزدیک‌تر شدن به ادغام نهایی، با موفقیت پشت سر گذاشت.
همچنین، شواهد نشان می‌دهند که با نزدیک شدن به تاریخ ادغام این شبکه، علاقه سرمایه‌گذاران سازمانی به این ارز بیشتر شده است. شرکت مدیریت سرمایه Coinshares در گزارش هفتگی خود گفته که صندوق‌های مبتنی بر اتریوم برای سومین هفته متوالی، شاهد افزایش ورودی بوده‌اند. صندوق‌های سازمانی اتریوم در این هفته ۷٫۶ میلیون دلار افزایش ورودی داشته‌اند، در حالی‌که بیت کوین با ضرر خروج ۱٫۷ میلیون دلاری در همین مدت مواجه بوده است.

منبع: رمز ارز

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید