جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
کد خبر: 2472 |
150 بازدید
0
8
ارسال به دوستان
پ

        شهردار منطقه ۲۲ از احداث طولانی‌ترین زیپ‌لاین شهر تهران در این منطقه با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و گفت: این پروژه تفریحی در ارتفاعات شمالی منطقه و در بوستان جنگلی لتمال کن بزودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از همشهری آنلاین، وحیدرضا […]

 

 

 

 

شهردار منطقه ۲۲ از احداث طولانی‌ترین زیپ‌لاین شهر تهران در این منطقه با مشارکت بخش خصوصی خبر داد و گفت: این پروژه تفریحی در ارتفاعات شمالی منطقه و در بوستان جنگلی لتمال کن بزودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از همشهری آنلاین، وحیدرضا محمدی با ارائه توضیحاتی درباره جزئیات طولانی‌ترین زیپ‌لاین تهران در لتمال کن، گفت: بوستان لتمال کن یکی از جاذبه‌های گردشگری غرب تهران به حساب می‌آید که در دامنه جنوبی رشته کوه‌های البرز و شمال بزرگراه شهید خرازی قرار دارد و همه روزه و به‌خصوص در روزهای پایانی هفته مورد استقبال مراجعان و به ویژه  شهروندان تهرانی برای تفریح در این بوستان جنگلی و کوهستانی است.

شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: در این پروژه بازسازی و تکمیل و تجهیز فضای مسقف قدیمی و تبدیل آن به مجموعه پذیرایی و ساخت فضای پذیرایی مکمل و آلاچیق‌های جدید و مجهز برای بهره‌برداری در همه فصول سال در عرصه‌ای به مجموع مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در حال ساخت است.

وی افزود: جانمایی این مجموعه در بهترین نقطه این بوستان و با چشم‌اندازی زیبا به دریاچه شهدای خلیج‌فارس انجام پذیرفته که احداث و راه اندازی آن در آینده‌ای نزدیک، سبب جذب گردشگران و افزایش سرانه‌های خدماتی ساکنان منطقه خواهد بود. لازم به‌ذکر است زیپ‌لاین در حال ساخت دارای حدود ۴۰۰ متر طول بوده که از این نظر و در میان سایر زیپ لاین‌های شهر تهران بی‌نظیر خواهد بود.

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید