پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
کد خبر: 2469 |
112 بازدید
0
7
ارسال به دوستان
پ

          شهردار منطقه ۲۲ از اجرای محور سایت آفتاب ۲۲ و اتصال کامل محور جنوب به شمال بزرگراه آزادگان به شمال به جنوب بلوار ورزشگاه آزادی در ماه های اخیر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی درباره این پروژه اظهار […]

 

 

 

 

 

شهردار منطقه ۲۲ از اجرای محور سایت آفتاب ۲۲ و اتصال کامل محور جنوب به شمال بزرگراه آزادگان به شمال به جنوب بلوار ورزشگاه آزادی در ماه های اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی درباره این پروژه اظهار داشت: با هدف تردد آسوده شهروندان شهرک مسکونی آفتاب ۲۲، کاهش مسافت تردد شهروندان به ورزشگاه آزادی و تردد آسوده خودروها محور سایت آفتاب در دستورکار معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه قرار گرفت که در حال پایان فعالیت عمرانی است.

محمدی افزود: عملیات زیرسازی و جدول گذاری این محور به پایان رسیده است و در حال حاضر بخش عظیمی از این محور مورد عملیات پخش آسفالت قرار دارد.

وی گفت: قبل از اجرای این طرح شهروندان باید از بزرگراه آزادگان وارد شرق به غرب بزرگراه شهید همدانی و سپس وارد بلوار صدرا و نهایتا بلوار ورزشگاه آزادی می شدند که با اجرای این طرح، علاوه بر کاهش مسافت چند کیلومتری، بار ترافیکی بزرگراه های آزادگان و شهید همدانی نیز کاهش خواهد داشت.

شهردار منطقه ۲۲ تصریح کرد: در ضلع جنوب شرقی این محور پردیس دانشگاه علامه طباطبایی قرار دارد و باتوجه به اینکه در این عملیات عمرانی از بودجه بیت المال استفاده می شود، به منظور جلوگیری از دوباره کاری، رمپ دسترسی به این مرکز علمی راه اندازی شده و سپس عملیات آسفالت ریزی انجام می شود که خوشبختانه در این زمینه مسئولان دانشگاه علامه نیز همکاری های لازم را دارند.

محمدی خاطرنشان کرد: این محور بطول ۶۰۰ متر و عرض ۲۴ متر که در مجموع مساحت ۱۵هزار مترمربع را در برمی گیرد، شامل ۱۲۰۰ متر احداث جدول، احداث ۵۰۰ متر نهر روباز و احداث ۸۰۰ متر کانیو و ۱۸۰ متر نهر سرپوشیده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید