شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 2504 |
309 بازدید
0
8
ارسال به دوستان
پ

          به گزارش پایگاه خبری آندلس؛ تعاونی مسکن مهندسی و پدافند غیرعامل نیروی دریایی آجا مراسم معارفه مدیرعامل جدید پروژه مرجان را برگزار کرد. در این راستا این تعاونی اطلاعیه زیر را منتشر کرد. “با سلام و عرض احترام خدمت اعضا و نمایندگان محترم برابر برنامه اعلام شده طی اطلاعیه شماره […]

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری آندلس؛ تعاونی مسکن مهندسی و پدافند غیرعامل نیروی دریایی آجا مراسم معارفه مدیرعامل جدید پروژه مرجان را برگزار کرد. در این راستا این تعاونی اطلاعیه زیر را منتشر کرد.

“با سلام و عرض احترام خدمت اعضا و نمایندگان محترم برابر برنامه اعلام شده طی اطلاعیه شماره 95 باستحضار میرساند:

مراسم معارفه مدیر عامل جدید تعاونی مهندس حفیظیان با حضور هیئت مدیره تعاونی و همچنین امیر قهرمانی معاون محترم مهندسی و پدافند غیر عامل نداجا در روز یکشنبه مورخه 2-5-1401 برگزار و حکم سمت مدیر عاملی به مهندس حفیظیان اعطاء گردید.”

همچنین این تعاونی در گزارش هفتگی سی ام تیرماه خود متن زیر را منتشر کرد:

“با سلام و احترام  و تبریک میلاد با سعادت امام موسی کاظم(ع) خدمت اعضای محترم
در ادامه فعالیت های موثر و تحولی تعاونی اقدامات ذیل خدمت بزرگواران  اطلاع رسانی می گردد:
۱- پس  از بررسی دقیق سوابق عملکرد‌کاندیدهای معرفی شده مدیر عاملی پس از چندین جلسه کارشناسی در نهایت با در نظر گرفتن رزومه، تخصص و تجارب ارزنده  مهندس مهدی حفیظیان در حوزه پروژه های عمرانی و ساختمانی، نامبرده به عنوان مدیر عامل جدید تعاونی با اکثریت آرای هیت مدیره انتخاب و معرفی می گردد.
۲-با توجه به تعیین تکلیف  پیمانکار قبلی پروژه، در حال کارشناسی و تهیه فصل مشترک و آمادگی پروژه جهت انتخاب پیمانکار جدید به صورت قانونمند از طریق انتشار آگهی مناقصه می باشیم.
۳- در خصوص جذب سرمایه‌گذار و تامین منابع  مالی جدید، همزمان با انتخاب پیمانکار جدید، در قالب وام های گوناگون از بانک ها  یا سایر بنگاه‌های مالی کماکان در دستور کار تعاون قرار دارد و آمادگی دریافت و بررسی  هرگونه پیشنهاد و شرایط متفاوت از سوی سرمایه گذاران و  اعضای محترم می باشیم.
قدردان همراهی و همدلی همه اعضای محترم پروژه مرجان هستیم.”

رزومه مهندس حفیظیان

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص پروژه مرجان و دیگر پروژه های شهرک چیتگر و منطقه 22 به سایت دانشنامه آندلس و جهت استعلام قیمت به تابلو اعلام قیمت کافه ملک مراجعه فرمائید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید