چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
کد خبر: 2509 |
145 بازدید
0
5
ارسال به دوستان
پ

          شهردار منطقه ۲۲ از لایروبی کامل رودخانه‌ کن خبر داد و افزود: رودخانه کن در محدوده غربی تهران وجود دارد که با هدف جلوگیری از سیلاب، لایروبی کامل از سوی اداره مسیل‌ها انجام شده و در سیلابی که در منطقه امام زاده داوود رخ داد جریان به شکل آب روان […]

 

 

 

 

 

شهردار منطقه ۲۲ از لایروبی کامل رودخانه‌ کن خبر داد و افزود: رودخانه کن در محدوده غربی تهران وجود دارد که با هدف جلوگیری از سیلاب، لایروبی کامل از سوی اداره مسیل‌ها انجام شده و در سیلابی که در منطقه امام زاده داوود رخ داد جریان به شکل آب روان صورت گرفته است.

وحیدرضا محمدی، شهردار منطقه 22 تهران درباه وقوع  سیلاب گفت: برای جلوگیری از سیلاب به تهران اقدامات زیادی صورت گرفته و باتوجه به اینکه بخشی از رودخانه کن به بوستان جوانمردان تبدیل شده و کانال این رودخانه در این مسیل ایجاد شده، توجه به لایروبی در این رودخانه ها را دوچندان کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از فارس شهردار منطقه 22 عنوان کرد: برخی از پسماندها که در رودخانه کن جمع آوری می شود از مناطق بالا دستی انتقال پیدا کرده است که جمع آوری این لایروبی باعث کاهش انتقال این پسماند از منطقه ۲۲ به مناطق پایین دستی شامل مناطق ۲۱ و ۱۸ خواهد شد.

محمدی در خصوص نحوه لایروبی رودخانه کن اظهار داشت: بخشی از لایروبی رودخانه ها به شکل دستی و بخشی به شکل مکانیزه انجام می شود و در حال حاضر آب بدون هیچ مانعی جریان دارد.

وی تصریح کرد: حریم رودخانه کن در شهر تهران از محله دهکده المپیک بالا تر از بزرگراه شهید همت آغاز می شود و بعد از عبور از کانالی در بوستان جوانمردان و عبور از بزرگراه شهید حکیم به پایین دست بزرگراه شهید فهمیده در منطقه ۲۱ انتقال داده می شود.

شهردار منطقه 22خاطرنشان شد: به دلیل اینکه از بالا دست حریم شمال غرب در سیلاب امامزاده داوود گل و لای به رودخانه کن انتقال پیدا کرده است، عوامل اداره مسیل ها مجددا اقدام به لایروبی مسیر خواهند داشت.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید