پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-18
کد خبر: 2512 |
147 بازدید
2
13
ارسال به دوستان
پ

          به گزارش پایگاه خبری آندلس، شرکت عمران آبشار اسپادانا در اطلاعیه ای که در وبسایت این شرکت منتشر کرد از بازدید اعضاء  بلوک D1 به همراه مدیر اجرایی و سایر مسئولین و مهندسین پروژه و نمايندگان اعضاء خبر داد. هدف از این بازدید که در تاریخ ششم مردادماه انجام شد، […]

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری آندلس، شرکت عمران آبشار اسپادانا در اطلاعیه ای که در وبسایت این شرکت منتشر کرد از بازدید اعضاء  بلوک D1 به همراه مدیر اجرایی و سایر مسئولین و مهندسین پروژه و نمايندگان اعضاء خبر داد.

هدف از این بازدید که در تاریخ ششم مردادماه انجام شد، نظارت بر چگونگی پیشرفت روند ساخت و ساز و همچنین مقایسه میدانی عملکرد بلوک نسبت به بازدیدهای دوره ای صورت گرفته پيش تر بود.

در ابتدای این بازديد كه با حضور تعداد کثیری از اعضاء صورت پذیرفت، سلیمی مدیر اجرایی پروژه با ارائه نمودار و تصاویر مقایسه ای به شرح اقدامات صورت گرفته و همچنين برنامه‌های آتی پروژه پرداخت و پاسخگوی سوالات اعضاء بود.

مدیریت اجرایی پروژه گفت: بلوك مذكور از اولويت برج های تحویلی در بين برج های ۹ گانه پهنه B شرقی بوده و در این راستا تمامی تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده است.
سلیمی با اشاره به برخی از مزیت های برج از جمله طراحی ویژه پلتفرم در راستای دسترسی به ماشین آلات آتش نشانی و امداد در مواقع حادثه خیز، اجرای مساحت سازه اجرایی، موتور خانه ساختمان و اجرای دیوار حائل  به منظور جلوگیری از ورود رطوبت و حیوانات موزی و… افزود: سازه فلزی برج از سازه های روز دنیا از نظر استحکام و نیز زمانبندی مطلوب در اجرای سازه است.

وی تصریح کرد: با افزایش جبهه های کاری افزایش تعداد نيروی انسانی را در پی خواهیم داشت و در حال حاضر نیز علاوه بر نصب تیر و ستون، سقف زنی طبقات، اجرای عملیات شات ضد حريق، دیوار کشی داخلی واحدها و شروع عمليات تاسیسات در حال انجام است و اجرای موارد فوق تأثير بسزايی در تسريع كار و اجرای تعهدات خواهد داشت.

اعضاء نیز علاوه بر پاركينگ ها از نمونه واحدهای در حال ساخت خويش بازديد نموده و مواردی همچون كاربردی شدن و بهينه سازی بخش هايی از واحدها مورد رویت و بررسی قرار گرفت. در پايان اعضاء از بازديد به عمل آمده و اقدامات اجرايی صورت گرفته در بلوک، مراتب رضایت و خرسندی خود را اعلام نمودند.

لازم به ذکر است برگزاری بازدیدهای دوره ای میدانی در جهت جلوگیری از سودجویی برخی فرصت طلبان و نااهلان در کاهش ارزش افزوده سرمایه چندین ساله اعضاء محترم گام مهمی است که‌ شرکت جهت آگاهی بیشتر اعضاء از روند پيشرفت پروژه برداشته است.

بنیاد تعاون آجا و شركت عمران آبشار اسپادانا با پذیرفتن برخی ضعف ها و کاستی ها همواره حامی و پاسخگوی اعضاء از طریق درگاه های مختلف اطلاع رسانی بوده و بازدیدهای دوره ای مصداق بارز شفافیت در اطلاع رسانی و عملکرد پروژه می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از پروژه های شهرک چیتگر و منطقه 22 به سایت دانشنامه آندلس و جهت کسب استعلام قیمت امتیازهای منطقه 22 به تابلو اعلام قیمت کافه ملک مراجعه فرمائید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :سامان میراحمدی

      درود با توجه به تورم موجود در کشور پیشنهاد شما این هست که واحد آماده خرید کنیم ؟ یا پیش فروش

      1. نویسنده :بزرگمهر کیانی

        سلام، باتوجه به وضعیت رکود تورمی که شاهدش هستیم، پیش خرید از سازنده معتبر با درنظر گرفتن اینکه پروژه ای ورود کنیم که حداقل اسکلت رو شروع کرده باشه، منطقی هست.