سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ / بعد از ظهر / | 2024-03-19
کد خبر: 2619 |
101 بازدید
0
8
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری آندلس، اطلاعیه طرح توانمندسازی ارتش از ۲۴ مردادماه آغاز می شود. متن اطلاعیه بتاجا به شرح زیر می باشد. قابل توجه اعضا و سهامداران محترم طرح توانمند سازی چیتگر : “️بدینوسیله به آگاهی میرساند پیرو اطلاع رسانی های قبلی مدیریت امور متقاضیان معاونت مسکن بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام […]

به گزارش پایگاه خبری آندلس، اطلاعیه طرح توانمندسازی ارتش از ۲۴ مردادماه آغاز می شود. متن اطلاعیه بتاجا به شرح زیر می باشد.
قابل توجه اعضا و سهامداران محترم طرح توانمند سازی چیتگر :
“️بدینوسیله به آگاهی میرساند پیرو اطلاع رسانی های قبلی مدیریت امور متقاضیان معاونت مسکن بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام نموده است به لطف الهی، انتخاب واحد اعضای محترم طرح توانمند سازی به ترتیب اولویت و امتیاز مکتسبه از۲۴ مرداد ماه در امورمتقاضیان مستقر در بلوار پژوهش چیتگر واقع در منطقه ۲۲ تهران آغاز میگردد. بنابراین اعضای محترم منتظر دعوتنامه (اظهارنامه) برای انتخاب واحد باشند. همچنین دقت شود که باید حتما در تاریخ اعلام شده با مدارک مورد نیاز حضور یابند.
لازم به ذکر است تعدادی از اعضای محترم درخواست واحد های با متراژ بالاتر را داشته که در پهنه D امکان پذیر نمی باشد. لذا امیر مدیر عامل محترم تدبیری اندیشیدند که تعدادی از واحدهای برج های N1 و N2 از برج های ۹گانه پهنه B شرقی ضلع شمالی مجتمع مسکونی چیتگر به این مورد اختصاص داده شده  تا سهامداران بتوانند باحداقل ۱۵۰ متر سهام، واحد مورد نظر را انتخاب کنند. شایان ذکر است نقشه ها و توضیحات کامل در زمان انتخاب واحد ارائه خواهند شد .
گفتنی است گودبرداری وفنداسیون برج های N1 و N2  به اتمام رسیده، حدود ۴طبقه منفی ساخته شده است و پیشرفت بسیار خوبی دارد.
از آنجائیکه سهام واگذار شده طرح توانمندسازی پروژه چیتگر حداقل 20 متر و حداکثر 50 متر می باشد و سهام واگذار شده به هر عضو کلا یک امتیاز محسوب می گردد لذا امکان خرد کردن آن و واگذاری بصورت جزء جزء مقدور نمی باشد و می بایست بصورت یکجا واگذار و یا خریداری گردد. لذا در هنگام خرید و یا فروش دقت لازم را داشته باشید.”

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید