شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 2668 |
147 بازدید
0
7
ارسال به دوستان
پ

شهردار منطقه 22 با اشاره به کمبود سرانه آموزشی در این منطقه غربی تهران گفت: طبق قانون فراهم کردن سرانه آموزشی در شهرک های مسکونی بر عهده انبوه سازان است و پایان کار تعاونی های مسکن منوط به احداث مدرسه خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، […]

شهردار منطقه 22 با اشاره به کمبود سرانه آموزشی در این منطقه غربی تهران گفت: طبق قانون فراهم کردن سرانه آموزشی در شهرک های مسکونی بر عهده انبوه سازان است و پایان کار تعاونی های مسکن منوط به احداث مدرسه خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری آندلس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، وحیدرضا محمدی در دیدار با محسن مطلبی رئیس آموزش پرورش دو منطقه 5 و 22 تهران اظهار داشت: مدیریت شهری آمادگی کامل برای بالا بردن سرانه آموزشی را دارد و در حال حاضر زمین های رایگان تحویل شهرداری منطقه به آموزش و پرورش روند اداری خود را در سازمان املاک شهرداری تهران طی می کند.
محمدی در ادامه افزود: تمامی تعاونی ها و انبوه سازان مسکن که بالای 200 واحد مسکونی بسازند باید محیط آموزشی احداث و در اختیار سازمان آموزش و پرورش قرار دهند و بعد از تایید این سازمان شهرداری منطقه اقدام به صدور پایان کار برای تهیه سند مالکیت واحدهای مسکونی خواهد کرد.
وی اظهار داشت: به تازگی نیز شهرک صدرا زمینی با بیش از 5 هزار متر مربع را در اختیار سازمان آموزش و پرورش قرار داده و شهرداری روند صدور پایان کار واحد های مسکونی این شهرک مسکونی را در دستور کار قرار داده است.
شهردار منطقه تصریح کرد: خوشبختانه تعدادی از شهرک های مسکونی در حال ساخت روند ساخت مدارس خود را آغاز کرده اند و برخی از این انبوه سازان سرعت ساخت محیط های آموزشی شان از پروژه عمرانی شان بیشتر است و شاهد تحویل محیط های آموزشی به سازمان آموزش و پرورش هستیم.
در این جلسه، مطلبی نیز با قدردانی از مدیریت شهری منطقه 22 بابت پیگیری و توجه به محیط های آموزشی گفت: خوشبختانه در این مدت همکاری و همیاری خوبی بین مدیریت شهری و آموزش و پرورش فراهم شده است تا با یک هم افزایی بتوانیم کمبود سرانه آموزشی در این منطقه رو به رشد را جبران کنیم.
مطلبی افزود: در حال حاضر نزدیک به 49 مدرسه دولتی در این منطقه وجود دارد که همکاری شهرداری و تعهدات انبوه سازان مسکن موجب بالا رفتن سرانه آموزشی در این منطقه خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید