پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-18
کد خبر: 2947 |
112 بازدید
0
7
ارسال به دوستان
پ

          به گزارش پایگاه خبری آندلس، باتوجه به داغ شدن بازار سرمایه گذاری در املاک منطقه22 تهران و پروژه های در حال ساخت، تعاونی های سازنده به دو صورت واریزی و امتیاز و سهامی اقدام به پذیره نویسی و ثبت نام می نمایند. این موضوع سوال بسیار مهمی را پیش روی […]

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری آندلس، باتوجه به داغ شدن بازار سرمایه گذاری در املاک منطقه22 تهران و پروژه های در حال ساخت، تعاونی های سازنده به دو صورت واریزی و امتیاز و سهامی اقدام به پذیره نویسی و ثبت نام می نمایند. این موضوع سوال بسیار مهمی را پیش روی خریداران و سرمایه گذاران ملکی ایجاد کرده است که سرمایه گذاری در امتیاز بهتر و ایمن تر است یا خرید سهام از یک پروژه در حال ساخت؟

در همین راستا دانشنامه آندلس اقدام به انتشار مقاله ای در سایت خود نموده است با عنوان : سرمایه گذاری مسکن در قالب امتیاز یا سهام؟!!. در این مقاله تحلیلی جامع از هر دو مدل سرمایه گذاری امتیازی و سهامی شده است و پروژه های شاخص هر مدل نیز معرفی شده اند. در انتها با مقایسه نکات قوت و ضعف هر کدام نگارنده به نتیجه گیری رسیده است. این مقاله را هم اکنون می توانید در سایت دانشنامه آندلس مطالعه کنید.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید