پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
کد خبر: 2996 |
110 بازدید
0
6
ارسال به دوستان
پ

          به گزارش پایگاه خبری آندلس، مالکین واحدهای پروژه نارنجستان 1 پارکینگ و انباری خود را انتخاب کردند و به این ترتیب پروژه نارنجستان 1 که توسط تعاونی مسکن نوین ساز ابنیه آکام ساخته و تحویل شده بود، به یکی از برج های لوکس و مدرن در بلوار کوهک منطقه 22 […]

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری آندلس، مالکین واحدهای پروژه نارنجستان 1 پارکینگ و انباری خود را انتخاب کردند و به این ترتیب پروژه نارنجستان 1 که توسط تعاونی مسکن نوین ساز ابنیه آکام ساخته و تحویل شده بود، به یکی از برج های لوکس و مدرن در بلوار کوهک منطقه 22 تهران تبدیل شد. متن اطلاعیه شرکت ابنیه آکام به شرح زیر می باشد.

 

اعضای محترم پروژه مسکونی نارنجستان۱
با سلام و احترام
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان در ایام ماه مبارک رمضان و تبریک و تهنیت به مناسب عید سعید فطر، ضمن تشکر و قدردانی از حضور اعضای محترم پروژه در دفتر شرکت تعاونی جهت انتخاب پارکینگ و انباری ، به اطلاع می‌رساند مرحله انتخاب پارکینگ و انباری پروژه مسکونی نارنجستان ۱ به پایان رسید.

روابط‌عمومی شرکت تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام

 

 

تعاونی نوین ساز ابنیه آکام یکی از سازندگان برتر منطقه 22 در سال 1401 می باشد که به صورت همزمان پروژه های نارنجستان 3، نارنجستان 4 و نارنجستان 5 را نیز در دست ساخت دارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید