چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-24
کد خبر: 3019 |
170 بازدید
0
6
ارسال به دوستان
پ

          به گزارش پایگاه خبری آندلس، در نشست مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا با مدیران و معاونین این شرکت اعلام شد که در سال 1402 ساخت پهنه های شهرک چیتگر به صورت دوشیفت ادامه خواهد داشت و این شرکت از کل ظرفیت خود برای بیشترین پیشرفت فیزیکی در سال جدید استفاده […]

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری آندلس، در نشست مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا با مدیران و معاونین این شرکت اعلام شد که در سال 1402 ساخت پهنه های شهرک چیتگر به صورت دوشیفت ادامه خواهد داشت و این شرکت از کل ظرفیت خود برای بیشترین پیشرفت فیزیکی در سال جدید استفاده خواهد کرد. متن خبر در ادامه می آید.

نشست مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا با مدیران

مهندس حسینی پور مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا در نشست با معاونین و مدیران، برنامه ها و چشم انداز فعالیت های شرکت در سال 1402 را تشریح کرد.

مهندس حسینی پور ضمن تبریک اعیاد و گرامی داشت روز ارتش خود و مجموعه شرکت عمران آبشار اسپادانا را مدیون رشادت های غیورمردان ارتش دانست و ابراز امیدواری کرد در کنار این عزیزان بتوانیم با پیشرفت پروژه ها در راستای رضایتمندی اعضا گام برداریم. مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا از تداوم این جلسات در راستای تدوین سیاست ها و روش های اجرایی خبر داد و نسبت به برگزاری جلسات هماهنگی با حضور مدیران پروژه ها تاکید کرد. وی در ادامه از زحمات همه پرسنل تقدیر نمود و افزود در سال گذشته بالغ بر 95درصد از بودجه سال گذشته محقق گردید و این تنها در سایه تلاش تمام کارکنان در تمامی سطوح اتفاق افتاده است.  مهندس حسینی پور گفت: سال گذشته از سال های پر افتخار شرکت عمران آبشار اسپادانا بود و با همت همکاران سالی درخشان در پیش خواهیم داشت. وی ادامه داد: در سال جاری با نوجه به برنامه ریزی های انجام شده بایستی میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها اضافه شود و این مهم با یک شیفت کاری امکان پذیر نیست لذا با توجه به شرایط مناسب کاری در نیمه نخست سال، شیفت دوم کاری نیز فعال شود و تا نیمه اردیبهشت به حداکثر ظرفیت خود برسد. برنامه ریزی این کار همکاری و هماهنگی تمامی واحدها اعم از پشتیبانی، تدارکات و ایمنی با محوریت مدیریت پروژه را می طلبد تا بتوانیم با کم ترین طبعات بیش ترین بازدهی را داشته و به تعهدات خود در قبال اعضا عمل نماییم. در خصوص بودجه سال جاری کهندس حسینی پور افزود: برنامه ریزی ما با توجه به فشردگی کار، دو برابر سال گذشته پیش بینی شده است که حدود 60درصد بودجه کل بنیاد تعاون ارتش را شامل می شود که این نشان از اعتماد به این مجموعه است و در کنار آن بار سنگین مسئولیتی که بر دوش ما گذاشته می شود.  مهندس حسینی پور افزود: منابع این بودجه از محل تسهیلات مسکن، پروژه های دیگر، منابع پیمانکاران، املاک در اختیار و… پیش بینی شده است و خوشبختانه جای نگرانی نیست. مدیرعامل شرکت عمران آبشار اسپادانا از مدیران خواست؛ تنها بر روی هدف اصلی که ایجاد مسکن برای پرسنل غیور ارتش است تمرکز کنند و از حاشیه سازی که آفت اصلی فعالیت ها است دوری کنند. وی در ادامه به تامین مصالح مورد نیاز به ویژه ورق فلزی مورد نیاز پهنه B شرقی اشاره کرد و گفت: علی رغم نوسانات نرخ ارز، ورق مورد نیاز و منابع دستمزدی تامین شده است و تنها بایستی از پیمانکاران کار خواسته شود.  وی با اشاره به تحویل 1000 واحد در پهنه B غربی در نیمه نخست سال جاری بر آماده سازی به موقع و طبق برنامه تاکید نمود و افزود نبایستی حتی یک روز از این تاریخ عدول کنیم.   مهندس حسینی پور در خصوص پهنه A نیز گفت: خوشبختانه در این پهنه مشکل خاصی نداریم و فعالیت ها در حال اجرا می باشند.  در ادامه این جلسه آقای نوابی به عنوان معاون طرح، برنامه و بودجه – آقای حسینی به عنوان بازرس شرکت عمران آبشار اسپادانا – آقای صالحی به عنوان مدیر حوزه مدیرعامل و آقای امیر پیرستانی به عنوان مدیر روابط عمومی شرکت عمران اسپادانا معرفی شدند.  در پایان جلسه، مدیران حاضر نیز به تشریح دیدگاه های خود پرداختند و مطالبات خود جهت هماهنگی بیش تر را به اطلاع مدیرعامل رساندند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری چیتگرنیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید