شهرک گلستان

نشانی:

منطقه 22، بلوار دهکده المپیک، شهرک گلستان، بلوار امیرکبیر، پلاک 318

شماره های تماس:

44718269 – 021

44712886 – 021

دورنگار:

44750403 – 021

درباره بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران در شهریورماه سال ١٣٣١، با سرمایه اولیه ای بالغ بر ٢٠ میلیون ریال و با نام «بانک صادرات و معادن ایران» به عنوان یک بانک خصوصی، بصورت سهامی عام تاسیس شد.

بنیانگذاران این بانک تلاش کردند تا برای اولین بار در کشور، بانکی براساس اصول مشتری‌مداری تأسیس نمایند. سرانجام در آبان ماه سال ١٣٣١ بانک صادرات و معادن ایران با ١٣ نفر کارمند آغاز به کار نمود و این در حالی بود که ارایه تسهیلات بانکی بهتر به مردم، ایجاد شبکه گسترده بانکی در سراسر کشور، جلب سرمایه‌های داخلی و پس‌اندازهای هر چند کوچک و ایجاد فرصتهای سرمایه‌گذاری در کلیه فعالیتهای اقتصادی بعنوان اهداف اولیه بانک صادرات در نظر گرفته شده بود.

اولین شعبه بانک صادرات در یک ساختمان استیجاری با مساحت تقریبی ٢٠٠ متر مربع در سرای بنایی بازار تهران واقع در کوچه تکیه دولت احداث گردید.

بعدها با بهتر شدن وضعیت اقتصادی بانک، محل مناسب تری برای شعبه بازار خریداری شد و در آبان ماه سال ١٣٣٧ شعبه یک بازار به محل فعلی انتقال یافت.

بانک صادرات ایران پس از پیروزی انقلاب، در سال ١٣۵٨ در اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی، “ملی” اعلام شد و پس از ٣٠ سال در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، درخرداد ماه سال ١٣٨٨ به جرگه بانک‌های خصوصی پیوست و با کد «وبصادر» در سازمان بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد.