آموزشگاه موسیقی سرو توسط جمعی از اساتید و فارغ التحصیلان هنرستان موسیقی تهران، دانشگاه تهران و دانشگاه هنر تهران به مدیریت بهرنگ خلیلی- مدرس دانشکده موسیقی دانشگاه هنر تهران و هنرستان عالی موسیقی- در سال ۱۳۹۳ در شهرک گلستان تاسیس شده است.

این آموزشگاه از محیطی مناسب، استاندارد و هنری برخوردار بوده و مجهز به اتاق تمرین، استودیوی ضبط و کتابخانه‌ی تخصصی می باشد.

آموزشگاه سرو در راستای ارائه آموزشهای استاندارد، در زمینه نوازندگی موسیقی ایرانی و غربی، سمینارها و دوره های آموزشی مختلف را برگزار نموده و با بهره مندی از کادری حرفه‌ای و اساتیدی مجرب، به کشف و پرورش استعدادهای درخشان می‌پردازد. همچنین کنسرت‌های گروه ‌نوازی و اجراهای هنرجویی از دیگر اقدامات این مرکز هنری است که همه ساله برگزار می‌گردد.

حوزه فعالیت آموزشگاه سرو به شرح ذیل می باشد:

  • دوره های عادی

مباحث و سرفصل های این دوره توسط اساتید آکادمی سرو طراحی شده است و شامل موسیقى کلاسیک و ایرانی، کودکان، جز، فلامنکو و پاپ، راک و همچنین دروس تئورى می باشند.

  • دوره ها و آزمون های ABRSM

آزمون ABRSM توسط چهار مرکز آکادمیک (١- رویال آکادمی لندن ٢-رویال کالج لندن ٣- رویال کالج جنوبی منچستر ۴- رویال کنسرواتور اسکاتلند) به طور مشترک طراحی شده است و آکادمی موسیقى سرو در راستای استاندارد سازی آموزش موسیقی در کشور اقدام به برگزاری دوره های آموزشی این آزمون می نماید.

  • دوره ها و آزمون های IMEB

این آزمون در زمینه موسیقى اولین بار در کشور توسط آکادمی موسیقى سرو در 8 سطح طراحی و اجرا شده است.

  • دوره ها و آزمون های RCA
  • دوره های آمادگی کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد ( این دوره ها بصورت فشرده توسط اساتید دانشگاه هنر تهران و دانشکده عالی موسیقی برگزار می گردد.)

نشانی آموزشگاه موسیقی سرو:

منطقه ۲۲، شهرک گلستان، بلوار کوهک (ضلع شرقی پارک چیتگر)، خیابان طلوع ۳، پلاک ٣۵، ,واحد ۳

شماره تماس:

021-46022104

وب سایت:

http://sarvmusic.org/