دانشگاه پیام‌نور، دانشگاهی است با هویت ایرانی – اسلامی که به منظور ایفای نقش خود در راستای تحکیم جایگاه علمی و پژوهشی در میان دانشگاه‌های باز و آموزش از راه دور دنیا و همسو با سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی ایران در سطح ملّی و جهانی مشغول به فعالیت می باشد.

این دانشگاه دارای مراکز متعدد مذهبی، ورزشی، کانون‌های فرهنگی و امور فوق برنامه بوده و همواره تلاش نموده است تا انرژی بالقوه جوانان را در مسیرهای صحیح هدایت نماید.

دانشگاه پیام نور در چندین مجمع علمی بین المللی معتبر در دنیا عضویت فعال دارد که از آن میان می توان به عضویت در؛ انجمن بین المللی آموزش باز و از راه دور، انجمن آسیایی دانشگاه‌های باز و اتحادیه دانشگاه‌های جهان اسلام اشاره کرد.

از آنجاییکه یکی از اهداف اصلی این دانشگاه گسترش هر چه بیشتر تبادل اطلاعات علمی با دیگر دانشگاه‌ها و مجامع معتبر تحقیقاتی بین المللی، می باشد لذا این دانشگاه،  تفاهم نامه‌ها و قراردادهای همکاری منعقد شده با دانشگاه‌های؛ ایندیراگاندی و جامع ملی اسلامی (هندوستان)، رادیو تلویزیونی (چین)، چندرسانه‌ای و بین‌المللی اسلامی (مالزی)، تشرین، افتراضیه و دمشق (سوریه) را در کارنامه دارد.

مرکز تهران غرب دانشگاه پیام نور در شهرک شهید باقری در منطقه 22 شهرداری تهران احداث گردیده است. این مرکز در ده ها رشته در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

نشانی دانشگاه پیام نور مرکز تهران غرب:

بزرگراه همت (غرب)، بعد از دانشگاه علوم انتظامی، شهرک شهید باقری، ضلع شمالی ساختمان شماره یک شهرداری منطقه 22، خیابان حوزه و دانشگاه

کدپستی : 1495933399

شماره تماس:

021-44704570

وب سایت:

teh-gharb.pnu.ac.ir